arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

حاشيه هاي فينال ليگ قهرمانان فوتبال اروپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انگلیسی ها پس ازشکست سنگین دیشب برابر بارسلونا در لندن ویمبلی را با خشم واندوه فراوان ترک کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر از لندن تعدادی از هوادران منچستریونایتد پس از این شکست به گروه خبری واحد مرکزی خبر حمله و تلاش کردند مانع فعالیت این گروه شوند که به بخشی از ابزار فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم اسیب وارد شد.

شمار زیادی از جمعیت انبوه هواداران اندوهگین منچستریونایتد که اغلب از شهر منچستر به لندن امده بودند ویمبلی را با فحاشی ترک کردند.

در حالی که تدابیرامنیتی شدیدی برای برگزاری این مسابقه پر هیجان اتخاذ شده بود، حضور هزاران نیروی پلیس شامل نیروهای درحال گشت ، اسب سواران ، بالگردها وخودروهای پراز نیرو از ساعت ها قبل از بازی در اطراف ویمبلی نشان از حساسیت این بازی داشت.

تعدادی از هوداران منچستریونایتد که درصدد اخلال در اطراف ورزشگاه بودند بدست پلیس بازداشت شدند که از تعداد بازداشت شدگان اماری در دست نیست.

نیروهای امنیتی برای کنترل امنیت پس از بازی ابتدا درهای ویمبلی را بر روی هواداران منچستریونایتد که شکست خورده بودند باز کردند تا مانع درگیری میان هواداران شوند.

بسته شدن سرویس های بهداشتی اطراف ورزشگاه از جمله نخستین حاشیه های بازی بود که خیلی از هوادارانی را که بلیط نداشتند دچار مشکل کرد.

قیمت بلیط بازی از یک ساعت قبل به حدود 800 پوند نیز رسید و ده ها نفر در بیرون ورزشگاه با در دست داشتن دست نوشته به دنبال بلیط از بازار سیاه بودند.

هزاران نفر هم در زمان شروع بازی در بیرون ورزشگاه بازی را دنبال می کردند و با وجود وعده مسئولان مبنی بر پخش بازی از طریق نمایشگر، این وعده عملی نشد.

در پایان بازی هم پراکنده شدن شیشه های مشروب و زباله های به جای مانده ازغذا و تنقلات بیرون ورزشگاه را به زباله دان تبدیل کرد که نیروهای پاکسازی تا ساعت ها مشغول جمع اوری ان بودند.

پیراهن منچستر یونایتد و بارسلونا هم قبل از بازی به قیمت 50 پوند فروخته می شد
نظرات بینندگان