arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

مبارک: تمامي اتهامات عليه خود را رد می کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وکیل مدافع رئیس جمهور مستعفی مصر گفت حسنی مبارک تمام اتهامات علیه خود را رد کرده است.

 به گزارش انتخاب به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، فرید الدیب وکیل مدافع حسنی مبارک رئیس جمهور مستعفی مصر در گفتگوی اختصاصی با این شبکه گفت حسنی مبارک تصور نمی کرده پس از استعفاء با چنین اتهاماتی مواجه شود به خصوص اینکه وی تمامی اتهامات علیه خود را رد کرده است.

فرید الدیب گفت مبارک این اتهام را که به ماموران امنیتی دستور داده به سوی معترضان با مهمات جنگی آتش بگشایند را رد کرده است. وکیل مدافع مبارک درباره اتهامات ثروت اندوزی وی گفت تمام دارایی مبارک شش میلیون لیره مصری است که وی از شصت و دو سال کار کردن جمع آوری کرده است.وی به جز این مبلغ هیچ دارایی در داخل و خارج از مصر ندارد.

الدیب درباره اظهارات وزیردادگستری مصر که دارایی مبارک را میلیارد ها دلار عنوان کرده گفت متاسفانه تمام هرج و مرج ها و مشکلات در مصر توسط محمد عبدالعزیز الجندی وزیر دادگستری به وجود آمده است.ثابت شده که تمام سخنان وی دروغ است.

فرید الدیب گفت حسنی مبارک در وضعیت بد جسمانی به سر می برد و حتی برای رفتن به بستر نیز احتیاج به کمک دارد.

وی دچار مشکلات قلبی است و پس از عمل جراحی معده سال گذشته در آلمان نیز دچار مشکلاتی در این ناحیه شده است. وکیل مدافع مبارک گفت مبارک تلویزیون نگاه نمی کند.

پزشکان برای جلوگیری از بروز مشکلات روحی در وی تماشای تلویزیون را رد کرده اند.وی خیلی کم سخن می گوید و درد را بروز نمی دهد.
نظرات بینندگان