arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۶۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

حمله دوباره کیهان به آیت الله هاشمی

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان«واقعاً هم غارت بیت المال برای کسب رأی جواب نداد » نوشت:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان«واقعاً هم غارت بیت المال برای کسب رأی جواب نداد » نوشت:


*اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی درباره غارت بیت المال برای خرید چند رأی، با توجه به سوابق عملکرد مهدی هاشمی جای تأمل و تعجب دارد.

*هاشمی رفسنجانی چند روز پیش با بیان اینکه فریبکاری ها موقتی است، گفته بود: ادعای دروغ کردن، پول بی خودی مصرف کردن که مردم می فهمند یک بازی است و بیت المال را به غارت بردن برای خرید چند رای و امثال این چیزها دیگر در مردم جواب نمی دهد. حتی اگر مردم نیاز داشته باشند این پول را می گیرند، ولی لعنت شان هم می کنند.»

وی همچنین گفته بود: «اگر بخواهیم امروز یک حرف درستی بزنیم و نصیحتی انجام بدهیم آن است که نظام و به طور کلی همه باید تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده اند، اعتماد آنها را برگردانیم.

*نکته شگفتی آور این اظهارات، بی اعتنایی آقای هاشمی رفسنجانی به عملکرد برخی اطرافیان خود و شماری از دست اندرکاران حزب کارگزاران است. صرفاً یک نمونه کوچک از تخلفات عدیده، عملکرد مهدی هاشمی در انتخابات سال 84 و 88 است.

حمزه کرمی دستیار مهدی هاشمی در سایت تعطیل شده جمهوریت (مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهور از سال 74 تا 78 در دولت سازندگی و اصلاحات) مدتی را هم زیر نظر مهدی هاشمی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت فعالیت کرده است.

او در اعترافات خود در دادگاه که مستند به اسناد نیز هست، فاش کرد: «مهدی هاشمی اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت و با وجود گوشزد کردن من نپذیرفت که استفاده از پول بیت المال برای این منظور جرم است... گرداننده واقعی سایت جمهوریت مهدی هاشمی بود و من تنها مدیر اسمی آن بودم. پرسنل سایت با چاپ شب نامه در ستادهای میرحسین موسوی و توزیع آنها، به تضعیف نظام می پرداختند.

سازمان بهینه سازی مصرف سوخت باید در جهت کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت کار می کرد.

البته شرکتهای مختلفی هم با این سازمان قرارداد داشتند که از جمله این شرکتها شرکتی با مدیریت امیر-الف بود که کار این شرکت نیز ساخت تیزرهای تبلیغاتی و در کل تبلیغ بود.

همه روسای این شرکتهایی که با سازمان بهینه سازی قرارداد داشتند از دوستان مهدی هاشمی بودند و آمادگی گرفتن پول تحت عنوان بهینه سازی و تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدای مدنظر مهدی هاشمی را داشتند.

یک شرکت 500 میلیون تومان برای چاپ یک میلیون جلد کتاب پول دریافت کرده بود در حالی که تنها 25هزار جلد کتاب چاپ شد و مابقی پول صرف تبلیغات مورد نظر مهدی هاشمی شد. او معتقد به پولشویی بود. وی پولها را از سازمان بهینه سازی دریافت می کرد و آنها را مکررا به دلار و ریال تبدیل می کرد.

وقتی که دلیل این کار را از وی پرسیدیم، گفت که با این کار کسی نمی تواند منشأ پولها را کشف کند.

با فشار مهدی هاشمی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت به منظور تبلیغات در دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری [سال84] پول برداشت می شد. این پولها معادل 2 میلیارد تومان بود.»

*اکنون پرسش این است که متهم اختلاس و پولشویی و «غارت بیت المال برای خرید چند رأی» چرا برای پاسخگویی به اتهاماتش به کشور بازنمی گردد و از یک سال و نیم پیش در لندن و دوبی سیر می کند و تازه در حال تبادل مدرک تحصیلی هم هست؟! آیا به تعبیر آقای هاشمی مردم خرج کنندگان این پول ها را لعنت نمی کنند؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
1
3
زنده باد هاشمی ستون خیمه انقلاب
احمد هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
1
3
یریدون لیطفئوا نوراله به افواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون هاشمی با تمام اشکالاتش زنده است چون نهضت زنده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
1
2
درود بر هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0
... عرض خود می بری و زحمت ما می داری .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0
نابغه بی بدیل سیاسی ایران زمین.چهره سیاسی بین الملل. نعمت عظیم انقلاب اسلامی.مظلوم ایران.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
هاشمی یک از سه شخصیت برتر انقلاب اسلامی ایران است ودشمنانش هیچ کاری نمی توانند بکنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
مرگ برضدهاشمی دردبرهاشمی
نظرات بینندگان