arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

"خرابکاری در انفجار پالایشگاه آبادان کاملا منتفی است"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین در تشریح جرئیات مورد بررسی دیگر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: در این جلسه "شبیب جویجری" عضو کمیسیون و نماینده اهواز گزارشی از حادثه پالایشگاه آبادان ارائه کرد.

جلالی افزود: از طرف کمیسیون امنیت ملی به جویجری ماموریت داده شد تا این موضوع را بررسی نماید و وی نیز بررسی جامعی انجام داد و جلسات متعددی را با مسئولان مربوطه داشت و بازدیدی نیز از پالایشگاه انجام داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: براساس بررسی های انجام شده در این حادثه بحث امنیتی و خرابکاری کاملاً منتفی است و از نظر من موضوع توسط کمیسیون انرژی در حال بررسی است که آیا قصورها وتقصیرهایی وجود داشته است یا خیر؟

جلالی افزود: جا دارد از مسئولان و پرسنل زحمتکش و خدوم صنعت نفت کشور بویژه پالایشگاه آبادان قدردانی نماییم. این اتفاق موجب نمی شود که زحمات طاقت فرسای آنان نادیده گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: دراین جلسه اعضای هیئت رئیسه کمیسیون برای سال چهارم انتخاب شدند که بر اساس انتخابات صورت گرفته بروجردی رئیس، کوثری و ابراهیمی نواب اول و دوم، جلالی سخنگو و جویجری و کرمی راد بعنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.

نظرات بینندگان