arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

دیدار با مشایی و ملك‌زاده بعد از تعطیلات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نائب رئیس اول كمیته تفحص مجلس از شورای عالی ایرانیان خارج از كشور گفت: هفته آینده بعد از برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی و 15 خرداد جلسه‌ای با مشایی و ملك‌زاده خواهیم داشت تا آنها آخرین گزارش خود را به كمیته ارائه دهند.

سیدحسین نقوی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت كمیته تفحص مجلس از شورای عالی ایرانیان اظهار داشت: آخرین جلسه این كمیته 3 هفته قبل تشكیل شد.

وی در مورد اینكه بالاخره چه زمانی اسفندیار رحیم مشایی و محمدشریف ملك‌زاده آخرین گزارش خود را به كمیته تفحص مجلس ارائه می‌‌دهند؟ گفت: در هفته جاری جلسه با مشایی و ملك‌زاده تشكیل نخواهد شد چون در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام نشده است ولی به احتمال زیاد هفته آینده بعد از برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و 15 خرداد جلسه‌ای با مشایی و ملك‌زاده خواهیم داشت.

نقوی در پاسخ به این پرسش كه آیا فرصت 6 ماهه كمیته تحقیق و تفحص مجلس از شورای عالی ایرانیان به پایان رسیده است؟ بیان كرد: خیر این فرصت تمام نشده است و مجلس تا تیرماه فرصت دارد.

نائب رئیس كمیته تفحص مجلس از شورای عالی ایرانیان در خصوص نتیجه تفحص مجلس از شورای عالی ایرانیان خاطرنشان كرد: بررسی‌ها خوب پیش رفته است و در حال انجام كار كارشناسی در این زمینه هستیم؛ نتیجه جلسات در جمع‌بندی ارائه خواهد شد.
نظرات بینندگان