arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۹۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰
آقای بادامچیان! شما حامی این جریان بودید یا مردم؟!

باز هم تقصیرات در مورد "ظهور جریان انحرافی" گردن "مردم ساده" افتاد!

به کاربردن واژه ی "مردم ساده" توسط آقای بادامچیان، طبعاً بایست نشان از "اشراف و تسلط" ایشان به مسائل از ابتدای روی کار آمدن این جریان تا به امروز باشد. بنابراین با فرض اینکه "مردم ساده" باعث روی کار آمدن این جریان شدند، خوب است ایشان پاسخ دهند که ؛
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آقای حسین بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی امروز طی گفت و گویی  از  "رازهای جریان انحرافی" سخن گفته و هشدار داده است: جریان انحرافی غیبت صغری را به ظهور صغری تبدیل کرده است...ارزش‏ها به ابزاری برای فریفتن مردم در دستان جریان انحرافی تبدیل شده‏ اند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ وی در بخش دیگری از سخنانش، با اعلام اینکه جریان انحرافی، ارزش‌ها را به ابزاری برای فریب دادن مردم استفاده می کند، خاطرنشان کرد: زمانی‌که جریان انحرافی این کار را انجام داد، مردم ساده  او را مظهر ارزش‎ها تلقی می‎کنند، به همین دلیل اطرافش جمع می‎شوند تا  او ریاست کند و این گروه تا جایی پیش می‏روند که خود را در کنار دولت جای می‏دهند.

ساده خواندن مردم توسط جناب آقای بادامچیان به خاطر ماجراهای اخیر، موضوعی است که جای تامل بسیار دارد. خوب است جناب بادامچیان پاسخ دهند که ؛

اول: آیا این "مردم ساده" در عمده کردن این جریان (یا نزدیکان فعلی آقای رییس جمهور) نقش داشتند؟

دوم: ایا همین "مردم ساده"، با حمایت هایش باعث پیروزی  این جریان در انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم شدند؟

سوم: آیا هشدارهای دلسوزانه در ابتدای آغاز به کار دولت نهم [تا به امروز] را، همین "مردم ساده" را جدی نگرفتند؟ آیا همین "مردم ساده" مجال سخن گفتن و نقد سازنده را به دلسوزان عزلت نشین، ندادند؟

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ از زوایه ی دیگر هم می توان به این ماجرا و سخنان جناب بادامچیان نگریست. به کاربردن واژه ی "مردم ساده" توسط ایشان، طبعاً بایست نشان از "اشراف و تسلط" ایشان به مسائل از ابتدای روی کار آمدن این جریان تا به امروز باشد. بنابراین با فرض اینکه "مردم ساده" باعث روی کار آمدن این جریان شدند، خوب است ایشان پاسخ دهند که ؛

اول: چرا زمانی که "مردم ساده" از این جریان حمایت کردند و درصدد عمده کردن آن بودند، جناب آقای بادامچیان با تسلطی که با اوضاع و مسائل داشتند، مانع آن نشدند؟

دوم: چرا خود ایشان و حزب متبوع شان، در انتخابات ریاست جمهوری از این جریان حمایت کردند؟

سوم: چرا ایشان وقتی دیدند "مردم ساده" نمی گذارند تا انتقادات دلسوزانه شنیده شود، واکنشی نشان ندادند؟

این سئوالات، البته ساده ترین و سطحی ترین پرسش هایی است که در باب"ساده" خواندن مردم کشورمان، به ذهن می رسد و طبعاً سئوالات مهم تر و اساسی تری نیز است که اگر عمری باشد به آن اشاره خواهد شد.

توضیح: خطاب "انتخاب" با به کارگیری مکرر واژه ی "مردم ساده"، طبعاً به مردم بزرگوار ایران ارتباطی ندارد. به جریان ها و افرادی از جمله آقای بادامچیان مربوط است که خوب است، ایشان یا به این سئوالات پاسخ دهند و یا از این پس، در به کار بردن کلمات، دقت به خرج دهند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
31
راست ميگن ايشون...مردم اگه ساده نبودن كه امثال ايشون رو حمايت نميكردند!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
25
این حرفای خودشون رو هم نمی بینن کیا بودن می خواستن خرخره بجون و هزار تا کار شنیع دیگه انجام بدن . مردم ساده بودن یا ...... ؟
احمد
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
22
تا 2 ماه پیش این مردم ساده حرفی میزدند میشدند بد بد و هزارتا بالا سرشون نازل میشد..........حالا مردم ساده شدن مقصر و این آقا و امثالهم که باد کردن این جریان را شدن عاقل!!!!!!!!!1خذایا به فریاد ما برس از این همه دروغ و ریا و بی حیایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
11
اينكه در مورد آقاي بادامچيان و همفكرانشان در حزب موتلفه تاريخ قضاوت درستي انجام خواهد داد شك نداشته باشيد حداقل از اول انقلاب حساب كنيد اين حزب از چه جريانهائي گذشته و به خاطر از دست ندادن موقعيت سياسي كه ارتباط مستقيم با موقعيت اقتصادي داشته چه بر سر اين ملت آورده ؟عمده ترين وارد كننده كالاهاي چيني تو اين مملكت كيست ؟انحصار بعضي كالاها دست چه كساني است ؟ و..... آقاي بادامچيان همچنانكه در انتخابات ششدانگ پشت اين جريان بودند الان موقعيت ايجاب ميكنه ششدانگ در مقابل اين جريان باشند!! به خدا اگر اينها بخاطر خدا و ملت باشد!!
مردم
|
SWEDEN
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
9
مردم ساده ،خس و خشک ،دهاتی ،......این ها القابی هستند که" از ما بهتران" به مردم عادی میدهند تا تافته خود را جدا از بافته مردم نشان دهند. ایشان در این نوع بستن القاب به مردم کف خیابان تنها نیستند و هستند کشور هایی که بین این آقایان صحبت از این است که مردمسالاری از هر نوع آن برای "مملکت" که ایشان ملک شخصی خود میپندارند خوب نیست و این آقایان بهتر میدانند که بد و خوب دیگران چیست. در همین ایران خودمان در محافل این اشخاص صحبت از حذف سیستم رای گیری عمومی میباشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
7
خدايا هر چه زودتر منجي خود را براي نجات اين مردم ساده و بي پناه برسان ..آمين
kave
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
3
in taraf chera hamam nemikone, al nezafat menal imam
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
5
خوب بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
8
شهر که شلوغ بشه .....
خوب این اقا و دار ودسته نیویورکی ایشون دنبال هدف نهایی خودشون و اونهم حداکثر .... از همین مردم ساده هستند
الان هم دیده نفعشون تو این هست که یارو رو له کنن دارن حرف می زنند
بذار جلوی چهار تا بارشون گرفته بشه ببین چطور مجیز گو می شن
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
9
نه که شما با بصرتتان خیلی هنر کردید؟
hedayat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
4
وقتی افرادی همچون بادامچیان که عامل اصلی رخدادهای کنونی و عوارض خطرناک بعدی آنها در کشور هستند دوباره چهره عوض کرده و به رنگ دیگری در آمده اند مورد اعتراض مردم واقع نشده اند حق دارند مردم را "ساده " و مقصر قضایا جلموه دهند .. یاللعجب ...
نظرات بینندگان