arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

"دوستدار امام خمینی برای ماندن در قدرت کاری به زیان کشور نمی‌کند"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس با اشاره به فعالیت جریان منحرف سیاسی، یاد آور شد: دوستدار امام برای ماندن در قدرت کاری به زیان کشور نمی‌کند.

"علیرضا محجوب" در گفت‌و‌گو با خانه ملت درباره اهمیت رهبری امام خمینی(ره) در سرنگونی رژیم پهلوی، گفت: همراهی مردم با نهضت حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی آن در حقیقت بازتاب یک خواسته و مطالبه مردمی در جهان اسلام بود.

نماینده تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه، تصریح کرد: موج خروش اسلامی نشان می‌دهد، ملت‌های مسلمان پیام امام (ره) را دریافت کرده و می‌کوشند تا منویات ایشان را به فعلیت برسانند.

وی با تاکید بر وجود برخی مشکلات و نقص‌ها در نحوه اداره کشور، افزود: مقامات و مسئولان همه دستگاه‌ها باید برای ارتقا، رشد و بالندگی نظام بیش از گذشته تلاش و همت به خرج دهند تا اهداف و آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با سرعتی افزون‌تر محقق شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ایجاد فاصله و انشقاق میان قوای سه گانه هیچ نفعی برای کشور ندارد، اظهار کرد: مجلس هشتم طی سال‌های اخیر همواره کوشید تا جلوی عبور از قوانین را بگیرد، اما متاسفانه اراده‌ای مقابل این هدف والا مقاومت می‌کند.

عضو فراکسیون خط امام(ره) در رابطه با راه‌های مقابله با جریان انحرافی، تاکید کرد: حرکات نادرست و ناصواب این جریان باید برای جامعه تشریح شود، زیرا کسی که دوستدار واقعی امام (ره) و مقام معظم رهبری است، هیچگاه حاضر نمی‌شود برای ماندن در قدرت، کاری کند که به زیان کشور، نظام و ملت باشد.

روز ۱۴ خردادماه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۸ است.


نظرات بینندگان