arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

برادر احمدی نژاد: آن شخص آمد از اسرائیل تعریف کرد تا دستاورد ملت را مخدوش کند

داوود احمدی نژاد برادر ارشد رییس جمهور که از زمان شهرداری برادرش را همراهی کرده بود پس از آنکه انتقاداتی از اسفندیار رحیم مشایی داشت از دولت جدا شد و به صف منتقدان پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاین: داوود احمدی نژاد برادر ارشد رییس جمهور که از زمان شهرداری برادرش را همراهی کرده بود پس از آنکه انتقاداتی از اسفندیار رحیم مشایی داشت از دولت جدا شد و به صف منتقدان پیوست.

این جدایی به بهمن ماه سال 88 باز می گردد و از آن موقع تا کنون وی دبیر کمیته دایمی پدافند غیر عامل کشور بوده است. به نظر می رسد رویکرد انتقادی که ادامه دارد و داوود احمدی نژاد در پیش گرفته با گذشت یک سال و چند ماه گذشته ادامه داشته است. سخنان اخیر وی نشان می دهد انتقادهای داوود احمدی نژاد از نزدیکان رییس جمهور وارد دور جدیدی شده و شدت و قوت بیشتری هم گرفته است. با این وجود روی اصلی انتقادات احمدی نژاد برادرش را نشانه نگرفته و همچنان متوجه رییس دفتر اوست.

داوود احمدی نژاد در تازه ترین اظهارات خود با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه انحرافی با سازماندهی تمام گروه‌های سیاسی از جمله گروه‌های مخالف نظام همچون نهضت آزادی، منافقان و کومله قصد پیروزی در انتخابات آتی مجلس را دارد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ تشیع هیچ کس به اندازه چهارده معصوم (ع)برای دین مبین اسلام زحمت و تلاش نکشیده است، آیا این بندگان پاک و صالح الهی از کسی سهم خواهی کردند، نقطه مشترک فتنه 88 با گروه انحرافی در سهم خواهی آنان است.

نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه امروز گروه انحرافی مقابل ولایت فقیه ایستاده است، گفت: گروه انحرافی با تاکید بر مکتب ایرانی، نقد انبیا الهی و سرت عظیم فرود آوردن در مقابل امریکا و رژیم اشغالگر قدس قصد ایجاد فتنه جدیدی را دارند.

اظهارات اخیر احمدی نژاد در حالی مطرح شد که وی هفته پیش نیز در مراسمی‌ که به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شده بود گفته بود: آن شخص آمد از اسرائیل تعریف کرد تا دستاورد ملت را مخدوش کند و او عامل استکبار است.

اگر چه او در این سخنان صراحتا نامی از مشایی نبرد اما اشاره اش به اسفندیار رحیم مشایی است که چند سال پیش از دوستی با ملت اسراییل سخن به میان آورده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
دو كلمه از برادر تني بزرگترين حامي همين جريان!! راستي الان يادم افتاد در اينروزها مصرف كلمه "جريان" خصوصا از نوع انحرافي آن چقدر كاربردي شده؟؟ از هر 10 كلمه مردم 2 كلمه اش جريانه!!
نظرات بینندگان