arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

درگیری لفظی قلعه نویی و فردوسی پور

امیر قلعه نویی در برنامه 90 گفت:« الحمد الله هیچ وقت هیچ چیزی در برنامه شما به نفع من نیست.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبر نوشت: امیر قلعه نویی در برنامه 90 گفت:« الحمد الله هیچ وقت هیچ چیزی در برنامه شما به نفع من نیست.»

امیر قلعه نویی پس از یک فصل پر هیاهو با برنامه 90 مهمان عادل فردوسی پور شد و بیش از یک ساعت و نیم کل و کل، با یکدیگر را سپری کردند. فردوسی پور از بیانیه های باشگاه سپاهان به شدت گلایه داشت و قلعه نویی هم که مثل همیشه عادل را دشمن شماره یک خود می نامید. قلعه نویی تکه های مختلفی چون اجنبی پرست، بزرگترین دشمن و ... را به فردوسی پور انداخت و در سوی مقابل هم فردوسی پور تا می توانست از خجالت قلعه نویی در آمد. 

بحث درباره پیامک های 90 و اینکه قلعه نویی گفت خیلی اعتقادی به پیامک ها ندارد، بهانه ای بود برای فردوسی پور که به قلعه نویی گیر بدهد و در سوی دیگر هم قلعه نویی تا می توانست با بهانه هایی چون تماس قاضی شریفی و عادل سر بخشش کریمی و گفتن این جمله به ابراهیم زاده که دوست دارد ذوب آهن قهرمان شود، سعی می کرد عادل را به گوشه رینگ ببرد.
 
قلعه نویی که مدام می خندید به عادل گفت :« من کنار زمین عصبانی می شوم و مثل ماجرای کاظمیان ممکن است داد بزنم و حرفی هم بزنم. نمی توانم دروغ بگویم. بله من حرف می زنم. گاهی هم حرف های غلیظی می زنم. مگر فرگوسن از این کارها نمی کند. مربی عصبانی می شود و حرف می زند.»

این کل و کل ها ادامه داشت و در یکی از بخش های برنامه بحث به قضاوت مردم کشید تا عادل بگوید:« مردم خودشان خیلی خوب می دانند چه کسی حرف حق می زند و چه کسی ریاکاری دارد.» قلعه نویی هم با آرامش گفت:« دقیقا همین است. مردم مرا می شناسند.»

قلعه نویی که به عکس فردوسی پور، آرام به نظر می رسید در بخشی از برنامه گفت:« فکر کنم 2 هزار بار گفتی بیانیه.»

عادل هم گفت:« بله، وقتی می بینم به من تهمت می زنند، شاکی می شوم و دلخور هستم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
2
به هر حال حق با عادله.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
4
واقعا از قلعه نویی بدم اومد.خیلی آدم قلدر مآب و بی شخصیتیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
2
من تا همين چند هفته پيش از طرفداران شيش آتيشه و فدايي قلعه نويي بودم اما بعد از فوت جانسوز حجازي وقتي رفتارهاي قلعه نويي رو ديدم و مسايلي كه از ناصرخان برام روشن شد ، از قلعه نويي متنفر شدم ناصر خان روحت شاد روحت شاد كه حتي وقتي هم كه فوت كردي باعث هدايت و درست شدن امثال من شدي در بازي مردانگي نامردها بازنده اند ناصر حجازيها ولي تا مرگ دنيا زنده اند در بازي مردانگي دروازه بانها گل زنند با مردي و مردانگي تا قلبمان پل ميزنند در بازي مردانگي سر خم نمودن يك خطاست با ديدن ناداوري صد كارت گرفتن هم رواست در بازي مردانگي محبوبيت با رنگ نيست محبوب آني ميشود كه زير بار ننگ نيست
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
0
دمت گرم با مطالبت (ناشناس) حال کردم. همین هاست تفاوت حجازی ها با قلعه نوئی ها که گفتید . جالب بود.
نظرات بینندگان