arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

کاشانی صلاحیت کرسی نشینی وزارت ورزش را ندارد

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر تشكيل وزارت ورزش بدور از حاشيه سياسي كاري، حبيب كاشاني را به دليل وابستگي به جريان انحرافي و عدم تجربه مديريتي كلان،شايسته كرسي نشيني اين وزارتخانه ندانسته و سعيدلو را گزينه مناسب براي تصدي اين سمت معرفي كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر تشكيل وزارت ورزش بدور از حاشيه سياسي كاري، حبيب كاشاني را به دليل وابستگي به جريان انحرافي و عدم تجربه مديريتي كلان،شايسته كرسي نشيني اين وزارتخانه ندانسته و سعيدلو را گزينه مناسب براي تصدي اين سمت معرفي كردند.

 * سعيدلو گزينه مناسب تري نسبت به كاشاني براي تصدي وزارت ورزش مي‌باشد

در همين ارتباط رئيس فراكسيون ورزش هاي رزمي مجلس با بيان اينكه وزير ورزش بايد ثبات مديريتي داشته باشد گفت: با توجه به اين كه سعيدلو در امر مديريتي تجربيات مفيدي را در اختيار دارد نسبت به كاشاني گزينه مناسب تري براي تصدي وزارتخانه ورزش مي باشد.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار و شهر قدس در بهارستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به كسب مقام چهارمي ايران در بازي هاي آسيايي گفت: سرپرست تربيت بدني به دليل داشتن تجربه مفيد مديريتي، گزينه مناسبي براي تصدي ورزش مي باشد.

وي با بيان اين مطلب كه فردي كه سابقه مديريتي كلان را نداشته باشد نمي‌تواند وزارت ورزش را برعهده بگيرد افزود: رشد همه جانبه ورزش بايد مهمترين هدف وزير ورزش باشد لذا بايد در اين زمينه از تمامي ابزارها و امكانات براي رسيدن به جايگاه اصلي ورزش و پيشي گرفتن از ديگر كشورها استفاده نمايد.

گروسي با تاكيد بر گستردگي ارگان هاي ورزش تصريح كرد: به دليل اين كه در امر ورزش جوانان و نوجوانان بسياري از حوزه آموزش و پرورش و آموزش هاي عالي فعاليت مي‌كنند لذا شخصي كه مي‌خواهد تصدي ورزش را برعهده بگيرد نبايد تابع هيچ حزب، گروه و فرقه اي باشد.

وي افزود: نمايندگان مجلس براي تائيد وزير معرفي شده از سوي دولت نيازمند اقدامات كارشناسي مي‌باشد تا گزينه اي را تائيد نمايند كه سطح ورزش در كشور و جهان را ارتقا دهد.

رئيس فراكسيون ورزش هاي رزمي خاطرنشان كرد: در امر ورزش اگر متصدي وزارتخانه ورزش وابسته به حزب و گروه و فرقه اي خاص باشد ديگر ارگان هاي ورزشي ارتباط خود با وزارتخانه كه هسته اصلي ورزش در كشور به شمار مي‌رود را قطع خواهند كرد.

عضو كميسيون صنايع و معادن تصريح كرد: با توجه به اينكه كاشاني با جريان انحرافي ارتباط نزديكي دارد لذا نمي‌تواند گزينه مناسبي براي تصدي وزارتخانه ورزش باشد چرا كه با تصدي كاشاني در وزارتخانه ورزش اين وزارتخانه به حاشيه كشيده خواهد شد.

* وابستگي كاشاني به جريان انحرافي در تعيين صلاحيت وي احراز خواهد شد

همچنين عضو ديگر فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورت معرفي حبيب كاشاني از سوي دولت براي رياست وزارت ورزش، وابستگي وي به جريان انحرافي و عدم تخصص وي در امور مربوطه به جوانان در تعيين صلاحيت وي احراز خواهد شد.

غلامرضا اسدالهي نماينده مردم تربت جام و تايباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در بررسي پرونده کاری حبیب کاشانی، میزان تعهد وی به نظام و انقلاب ولایت مداری وی و دوری از جریان انحرافی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در صورت احراز همکاری حبیب کاشانی با جریان انحرافی نمایندگان وی را رد صلاحیت خواهند کرد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: در بررسی پرونده کاری حبیب کاشانی ویژگی های شخصیتی و قانون مداری از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

* کاشانی صلاحیت کرسی نشینی وزارت ورزش را ندارد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش نیازی به حاشیه سازی سیاسی ندارد و در این راستا کاشانی صلاحیت کرسی نشینی وزارت ورزش را ندارد.

سید جلال یحیی زاده فیروزآباد، نماینده تفت و میبد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متولیان وزارت ورزش از هرگونه فعالیت سیاسی باید بدور باشند چرا که این وزراتخانه نیاز به ارتقاء پیشرفت از طریق یک فرد متخصص و آگاه به حوزه ورزش دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت های گذشته حبیب کاشانی تأثیر زیادی در رد صلاحیت شدن وی از سوی نمایندگان دارد.

یحیی زاده، خاطرنشان کرد: حبیب کاشانی توانایی اداره یک وزارتخانه به این گستردگی را ندارد، چرا که در گذشته وی حتی نتوانسته با چندین بازیکن ورزشی کنار بیاید.

* سعیدلو برترین گزینه برای تصدی وزارتخانه ورزش می باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نيز در همين ارتباط گفت: با توجه به این که سعیدلو تجربیات مفیدی در امر مدیریتی در اختیار دارد نسبت به کاشانی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و امور جوانان به شمار می رود.

حجت الاسلام سید علی میرخلیلی نماینده مردم جاسک میناب در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این که در حیطه ورزش، جوانان و نوجوانان بسیاری فعالیت های ورزشی انجام می دهند، گفت: برای تصدی گری وزارت ورزش نمایندگان باید دقت فراوانی انجام دهند تا مبادا فردی به حوزه ورزش کشور ورود پیدا کند که وابسته به جریان انحرافی باشد.

وی افزود: کاشانی به دلیل این که با لیدرهای اصلی جریان انحرافی ارتباط نزدیکی دارد با حضورش در وزارتخانه ورزش این وزراتخانه را به حاشیه خواهند کشاند.

میرخلیلی، در ادامه با بیان این که جریان انحرافی در تلاش است تا از طریقی به افکار و اذهان جوانان و نوجوانان نفوذ نماید، تصریح کرد: نمایندگان برای تأیید گزینه متصدی وزارتخانه ورزش باید به تمامی ظواهر و نشانه های گزینه انتخابی از سوی دولت توجه نمایند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: فردی که می خواهد به عنوان متصدی وزارتخانه ورزش انتخاب شود باید تجربیات مفید مدیریتی کلان را نیز داشته باشد.

وی گفت: سعیدلو به لحاظ اینکه چندین سال تجربه مدیریتی سازمان تربیت بدنی را به عهده دارد و با تمامی گروه های ورزشی ارتباط نزدیک برقرار کرده بهترین گزینه برای تصدی گری وزارتخانه ورزش می باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
آقا این حرفها را نزنید! ایشان هنوز جا دارند چند پست دیگر هم بگیرند !
آخه در ورزش ما قحط الرجاله !
نه کاردان ورزشی داریم نه اسطوره !!!
نظرات بینندگان