arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

فارس: آقاي بقايي! اين هم يك سند ديگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:
 
 با توجه به اظهارات حميد بقايي معاون اجرايي رئيس‌جمهور مبني بر كذب بودن همه ادعاها درباره پروژه مجتمع تالارهاي بين‌المللي ايران-كيش، خبرگزاري فارس در ادامه انتشار اسناد غيرقابل انكار در اين باره، سند ديگري را نيز منتشر كرد.
 
حميد بقايي معاون اجرايي رئيس‌جمهور و رئيس سابق سازمان ميراث فرهنگي و امور گردشگري چندي پيش در گفت‌وگو با يك سايت خبري متعلق به دولت درباره گزارش‌هاي مستند و مستدل خبرگزاري فارس راجع به پروژه مجتمع تالارهاي بين‌الملي ايران - كيش گفته بود كه اصلاً چنين موردي وجود ندارد و اگر هست آن را بياوريد!

هرچند خبرگزاري فارس در همان روز و براي يادآوري بيشتر، بخشي از مستندات متقن در اين باره را در سند ديگري منتشر كرد و در اختيار مخاطبان فهيم و آگاه خود قرار داد؛ اما اين‌بار براي تقويت بيشتر حافظه آقاي بقايي سند ديگري در اين باره منتشر مي‌كند تا ان‌شاءالله آقاي بقايي در صورت ياري حافظه در اين باره نيز شفاف‌سازي كند.

در اين خصوص ذهن آقاي بقايي را به ضمائم نامه‌ شماره 289/12/892 به تاريخ 7/9/1389 (اولين عكس در بخش اخبار مرتبط) معطوف كرده و از آقاي بقايي درخواست داريم كه پيوست‌هاي اين نامه را كه قطعاً در اختيار دارند مطالعه فرموده و در اين مورد شفاف‌سازي كنند.
 



ثانياً به "فرض محال " درست بودن ادعاهاي آقاي بقايي، ايشان حتماً بايد در اين باره توضيح دهند كه چرا تفاهم‌نامه اين پروژه 400 ميليارد تومان، پيش‌نويس ارسالي قرارداد 479 ميليارد تومان، قرارداد ارسالي پيوست نامه شماره 289/12/892 به تاريخ 7/9/1389، 450 ميليارد تومان، اما درخواست فاينانس 450 ميليون "يورو " يعني بالغ بر 700 ميليارد تومان بوده است؟!
نظرات بینندگان