arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

در برنامه 90 چه گذشت؟/ کل و کل اساسی قلعه نویی و فردوسی پور و ....

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عادل فردوسی پور می گوید نمی تواند برای ناصرخان از واژه مرحوم استفاده کند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از خبر، عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه 90 دوشنبه شب وقتی بیش از 8 دقیقه تصاویر ناصر حجازی و مراسم تدفین او را به تصویر کشید ، روی آنتن آمد و گفت:« من هنوز هم نمی توانم برای او از واژه مرحوم یا این چیزها استفاده کنم. او کنار ماست و با ما هم می ماند. این همه جمعیتی هم که برای مراسم تدفینش آمدند برای ورزشی بودنش آمدند. زن و مرد و پیر و جوانی که گریه می کردند ، همه ورزشی بودند و هیچ هدف دیگری هم نداشتند. حجازی را دوست داشتند چون رک بود و حرفش را می زد.»

کل و کل اساسی امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور
 
امیر قلعه نویی در برنامه 90 گفت:« الحمد الله هیچ وقت هیچ چیزی در برنامه شما به نفع من نیست.»
امیر قلعه نویی پس از یک فصل پر هیاهو با برنامه 90 مهمان عادل فردوسی پور شد و بیش از یک ساعت و نیم کل و کل ، با یکدیگر را سپری کردند. فردوسی پور از بیانیه های باشگاه سپاهان به شدت گلایه داشت و قلعه نویی هم که مثل همیشه عادل را دشمن شماره یک خود می نامید. قلعه نویی تکه های مختلفی چون اجنبی پرست ، بزرگترین دشمن و ... را به فردوسی پور انداخت و در سوی مقابل هم فردوسی پور تا می توانست از خجالت قلعه نویی در آمد. بحث درباره پیامک های 90 و اینکه قلعه نویی گفت خیلی اعتقادی به پیامک ها ندارد ، بهانه ای بود برای فردوسی پور که به قلعه نویی گیر بدهد و در سوی دیگر هم قلعه نویی تا می توانست با بهانه هایی چون تماس قاضی شریفی و عادل سر بخشش کریمی و گفتن این جمله به ابراهیم زاده که دوست دارد ذوب آهن قهرمان شود ، سعی می کرد عادل را به گشوه رینگ ببرد. قلعه نویی که مدام می خندید به عادل گفت :« من کنار زمین عصبانی می شوم و مثل ماجرای کاظمیان ممکن است داد بزنم و حرفی هم بزنم. نمی توانم دروغ بگویم. بله من حرف می زنم. گاهی هم حرف های غلیظی می زنم. مگر فرگوسن از این کارها نمی کند. مربی عصبانی می شود و حرف می زند.»

این کل و کل ها ادامه داشت و در یکی از بخش های برنامه بحث به قضاوت مردم کشید تا عادل بگوید:« مردم خودشان خیلی خوب می دانند چه کسی حرف حق می زند و چه کسی ریاکاری دارد.» قلعه نویی هم با آرامش گفت:« دقیقا همین است. مردم مرا می شناسند.»

قلعه نویی که به عکس فردوسی پور ، آرام به نظر می رسید در بخشی از برنامه گفت:« فکر کنم 2 هزار بار گفتی بیانیه.»

عادل هم گفت:« بله ، وقتی می بینم به من تهمت می زنند ، شاکی می شوم و دلخور هستم.»
 
مهدی رحمتی : حجازی باعث شد معروف شوم/ آقای فردوسی پور ! چشمت خیلی شوره ، خدا به داد قلعه نویی برسه

مهدی رحمتی ، گلر اول تیم ملی فوتبال کشورمان از فردوسی پور پرسید : اگر به خودت پول خوب پیشنهاد بدهند قبول نمی کنی؟

مهدی رحمتی در شروع حرف هایش به عنوان مهمان برنامه 90 ، گفت:« یک خاطره بگویم ، سال 80 وقتی بازی فجرسپاسی بود با استقلال رشت ، ناصرخان بعد از بازی گفتند مهدی مرا یاد جوانی ام انداخت. بعد از این بود که همه می خواستند درباره من بدانند. »

او در ادامه درباره تیم ملی سخن گفت:« ما سه بازی اول را خیلی خوب بودیم. در کره اگر دفاعی بودیم تاکتیک مربیان بود ، همان طور هم که اگر در 3 بازی اول خوب بودیم ، نقش مربیان مان بود. در بازی با کره هم تلاش مان را کردیم.»

او درباره بحث قراردادش هم گفت:« هیچ جایی درباره رقم قرارداد حرف نمی زنند. من سال قبل قرارداد 444 میلیونی ام را 20 درصد افزایش دادند که رقمش می شد 530 میلیون. حالا اگر سقف قرارداد هم رعایت نشده باشد وقتی در این فوتبال یک بازیکن 20 بازی می کند 500 میلیون می گیرد ، من حقم نیست این رقم را بگیرم؟ » جمله ای که فردوسی پور درباره اش گفت:« کلا نسبت به جامعه زیاد است اما به نسبت بقیه حق داری که بیشتر بگیری. البته من هم مثل تو قبول دارم که سقف قرارداد ها چیز خوبی نیست.»

او درباره آینده اش هم گفت:« یک برنامه ای دارم که اگر ممکن باشد بروم لیگ های خارجی . البته سخت است. من یک پیشنهاد از نوروژ داشتم که فاصله اش از قطب روی نقشه ، 4 انگشت بود.»

او درباره پسرش هم گفت:« من به پسرم خیلی عادت دارم. او وقتی برایم حرف می زند ، روحیه خاصی می گیرم. این بار هم قبل از پنالتی ها بغلش کردم که دعا برایم بخواند و خواند. راستش من فکر می کنم خدا می خواست که این بازی را پرسپولیس ببرد.»

او در بخشی دیگر از حرف هایش هم سر به سر فردوسی پور گذاشت و گفت:« عادل شما چشم شوری داری . خیلی امروز از امیر قلعه نویی تعریف کردی . خدا به دادش برسد. من که رفتم ، اذیتش نکنی . روی این صندلی خرابه نگذاری بنشیند. »

او در پایان هم گفت:« راستش نمی دانم در سپاهان می مانم یا نه ولی امیر خان به من گفته در اصفهان می ماند.»


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
2
در بازي مردانگي نامردها بازنده اند ناصر حجازيها ولي تا مرگ دنيا زنده اند در بازي مردانگي دروازه بانها گل زنند با مردي و مردانگي تا قلبمان پل ميزنند در بازي مردانگي سر خم نمودن يك خطاست با ديدن ناداوري صد كارت گرفتن هم رواست در بازي مردانگي محبوبيت با رنگ نيست محبوب آني ميشود كه زير بار ننگ نيست
نظرات بینندگان