arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

واکنش اژه‌ای به نام بردن از فائزه هاشمی در یک برنامه زنده

دادستان کل کشور در یک برنامه زنده تلویزیونی پس از پخش وله‌ای که فردی نسبت به چگونگی وضعیت پرونده فائزه هاشمی رفسنجانی سوال کرد، گفت: خواهشم این است وقتی می خواهید از افراد نام ببرید، افرادی که هنوز حکمی علیه آنها صادر نشده، خودتان را جای آنها قرار بدهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنا: دادستان کل کشور در یک برنامه زنده تلویزیونی پس از پخش وله‌ای که فردی نسبت به چگونگی وضعیت پرونده فائزه هاشمی رفسنجانی سوال کرد، گفت: خواهشم این است وقتی می خواهید از افراد نام ببرید، افرادی که هنوز حکمی علیه آنها صادر نشده، خودتان را جای آنها قرار بدهید.

وی خطاب به مجری برنامه گفت: در رسانه به خصوص ملی با این تعابیر که شما الان عنوان کردید، نسبت به هرکسی، باید دقت بیشتری داشت. زمانی که اسامی افراد مطرح می شود، آن فرد اگر نتواند در این شبکه و همین رسانه از خودش دفاع کند و توضیحی بدهد ممکن است حق‌اش زایل شود. کاری نداریم چه کسی باشد، هر کسی می خواهد باشد.

حجت الاسلام اژه ای که در برنامه متن حاشیه شبکه سوم سیما حضور یافته بود، ادامه داد: رعایت قانون و اخلاق در این زمینه‌ها را داشته باشیم. سعی کنیم از تریبون عمومی و رسانه و به خصوص رسانه ملی نام افراد کمتر برده شود، یا اصلا برده نشود؛ تا راحت تر بشود، موضوع را پی گیری کرد.

وی در پاسخ مجری که عنوان کرد «این یک سوال مردمی بود» ادامه داد: تا حکمی در این مورد صادر نشده، نباید حرفی زد. تعابیر شما در طرح سوال یک مقدار بیشتر از آن سوالی بود که من شنیدم. در مورد این مسایلی که طرح شد، پرونده گشوده شده و جاری و ساری است.

گفتنی است در این برنامه اژه ای به موضوعاتی چون مبلغ دیه، بیماران رها شده در بیابان، وضعیت متهمان سی دی علائم ظهور، جمع آوری ماهواره ها در سطح شهر پرداخت.

دادستان کل کشور در پایان برنامه از مجری برنامه یک دقیقه وقت خواست که مجری پاسخ داد: شما تنها 10 ثانیه زمان دارید.

وی در این 10 ثانیه نسبت به موضوعات مطروحه در این برنامه گفت: واقعا ببینیم مسایل اصلی مملکت چه چیزی است، برخی از آنها از اولویت بیشتری نسبت به موضوعاتی که امروز به آنها پرداختیم، داشتند.

مجری این برنامه نیز می خواست از دادستان کل کشور بپرسد که دلش برای وزارت اطلاعات تنگ شده یا نه که مجال نیافت و وقت برنامه تمام شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
1
5
واقعا جواب قاطعی ایشان دادند. بسیار تند و دندان شکن بود برای کسانی که با حیثیت مردم بازی میکنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
2
ای کاش این ایده اقای اژه ای در سالهای گذشته هم لحاظ میشده و به کسانیکه مستقیما از سیما توهین میشد وقت دفاع از خود را میدادند.
نظرات بینندگان