arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

تلاش عکاس پابرهنه برای گرفتن عکس سید حسن و لاریجانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم تجدید میثاق رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آرمان‌های امام راحل با حاشیه‌هایی همراه بود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) همزمان با آغاز سال چهارم مجلس هشتم با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند؛ این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

* وکلای ملت حدود ساعت 10:30 صحن علنی را تعطیل کرده و به سمت حرم مطهر امام حرکت کردند.

* نمایندگان ابتدا با نثار گل به مقام شامخ شهدای 72 تن هفتم تیر و شهید چمران ادای احترام کردند و پس از آن به حرم مطهر امام راحل رفته و مورد استقبال حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و محمد انصاری قرار گرفتند.

* نمایندگان با قرائت فاتحه و اهدای گل میثاق خود را با امام راحل تجدید کرده و پس از آن علی لاریجانی و سیدحسن خمینی در جمع تعدادی از نمایندگان و زائران امام راحل سخنرانی کرده و پس از آن به امامت سیدحسن خمینی نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.

* پس از اینکه سیدحسن خمینی نماز جماعت را اقامه کرد، تعدادی از زائران با حضور در اطراف وی با نوه امام سخن گفتند، اما در این میان یک جوان خطاب به سیدحسن گفت که من اهل کرمانشاه بوده و پدر و مادرم هم بیمار هستند، از طرفی هم شغل ندارم.

سیدحسن هم خطاب به وی گفت که من نمی‌توانم کاری کنم، معدن کار، نمایندگان هستند الان شما را به نمایندگان معرفی می‌کنم؛ سید حسن نهایتاً این جوان را به رؤسای یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای پیداکردن شغل معرفی کرد.

* سیدحسن خمینی و علی لاریجانی پس از خروج از صحن مطهر، به همراه وکلای ملت مسیر کوتاهی را به صورت پیاده طی کردند که در این مسیر یکی از عکاسان که انگار برای گرفتن عکس از رئیس مجلس و سیدحسن خمینی عجله داشت، پا برهنه و در حالی که کتانی‌هایش را زیر بغل گرفته بود، برای گرفتن عکس جلوی این دو شخصیت رفت.

اما وی در حین عکاسی بود که ناگهان نتوانست کتانی‌هایش را نگه دارد لذا کتانی‌های این عکاس جلوی پای سیدحسن خمینی و علی لاریجانی به زمین افتاد و یکی از محافظان رئیس مجلس کتانی‌های آقای عکاس را از جلوی پای آنها برداشت؛ موضوعی که خنده رئیس مجلس و حسن خمینی را در پی داشت.

* نکته دیگر اینکه، سیدحسن خمینی و علی لاریجانی به همراه برخی نمایندگان سوار بر یک دستگاه اتوبوس ولوو شده و برای صرف ناهار عازم مهمانسرای حرم امام(ره) شدند.

* صرف غذا در سالنی مجزا از خبرنگاران و عکاسان، برنامه‌ پایانی وکلای ملت و مسئولان حرم مطهر امام راحل بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
7
چه خبر بیخودی. چه خبرنگار بیکاری
نظرات بینندگان