arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

شمارش معکوس برای خداحافظی پرویز مظلومی با استقلال

جلسه هیات مدیره استقلال از ساعت 13 در وزارت ورزش برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جلسه هیات مدیره استقلال از ساعت 13 در وزارت ورزش برگزار می شود.
 
به گزارش انتخاب،  جلسه هیات مدیره استقلال از ساعت 13 روز سه شنبه در وزارت ورزش برگزار می شود. جلسه ای که برای اتفاقی مهم آغاز می شود. تعیین تکلیف سرمربی استقلال. پرویز مظلومی که یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد ، در 90 همگفت خودش را مربی تیم می داند چون در برنامه اش تاکید داشته سهمیه آسیایی می گیرد و البته این سهمیه را گرفته است. او قراردادی 900 میلیون تومانی دارد که حالا دیگر برایش مهم است به پولش برسد. این را تقریبا همه هیات مدیره ای که فصل قبل قراردادش را دو ساله بسته اند ، برای پرداختش ، خیلی هم مشکلی ندارند. از نظر آنها استقلال مثل تیمی سیل زده است. حالا اگر قرارداد مظلومی فسخ شود ، او دو یا سه سالی باید دنبال گرفتن پولش باشد و در نهایت هم بالاخره یا ناچار به بخشش می شود یا بخشی از آن را مدیران آینده تیم می پردازند. مثل همه این 5 یا 6 میلیارد تومانی که استقلال امسال به خارجی های بی مصرفی داد که مدیران قبلی روی دست استقلال گذاشته بودند.
 
جلسه هیات مدیره برای عبور از مظلومی از قبل به جمع بندی رسیده است و اصلا اعضا تقریبا قبل از نشست ، همگی مواضع شان را گفتند. نجف نژاد ، سبک دست و شهاب جهانیان که رسما از این گفته اند که استقلال باید آینده اش را در گزینه علی منصوریان بجوید ، البته همین ها اسکوچیچ را هم گزینه ای مناسب دانسته اند. افشارزاده و کردنوری هم که گفتند استقلال با مظلومی به بن بست رسیده و مسعود معینی هم که مدت هاست می گوید مربی استقلال باید یک خارجی باشد. البته مسعود معینی و منصوریان از دوره آکادمی استقلال با هم خرده حسابی دارند که باعث می شود معینی منتقد سرسخت این مربی جوان باشد و او اصرار به زوج اسکوچیچ و مجیدی برای نیمکت آبی ها دارد. برآیند این جلسه در ابتدا گذر از مظلومی است و اینکه طوری برای قرارداد فصل بعدش تعامل شود که با کمترین هزینه او را کنار بگذارند. برنامه بعدی اما انتخاب مربی بعدی می شود. حتی اگر منصوریان بگوید قرار نیست فعلا اتفاقی بیفتد و در یک ویدئو که دو شنبه شب در اینستاگرام منتشر شد به صراحت گفت:«نه بابا قرار نیست فردا مربی استقلال شوم.»
 
او روز سه شنبه جدی ترین گزینه آبی ها بود و احتمالا روی نیمکت این تیم می نشیند . منتهی او قبل از هر چیز باید روی جدایی نهایی مظلومی تعامل شود. اینکه وزیر بپذیرد این دین به دیون معوقه استقلال افزوده شود. این مجوز اگر صادر شود ، از میانه جلسه ممکن است حتی منصوریان به جلسه هیات مدیره فراخوانده شود و توضیحاتش را ادا کند. حرف های مظلومی در دفاع از خود که چند عضو مدیریتی باشگاه را افشاگرانه هدف قرار داد ، حالا شانسش برای ماندن در تیم را کمتر و کمتر کرده است.
نظرات بینندگان