arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

اشرف‌غنی دستور نابودی داعش را صادر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور افغانستان در جلسه شورای امنیت این کشور ضمن تأیید استراتژی مبارزه با گروه تروریستی داعش، دستور نابودی این گروه تروریستی را صادر کرد.
 
ریاست‌جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای امنیت ملی افغانستان در نشستی با حضور «محمد اشرف‌غنی» رئیس‌جمهور این کشور استراتژی مبارزه با گروه تروریستی داعش  را تأیید کرد.
 
به گزارش انتخاب، بیانیه می‌افزاید: رئیس‌جمهور افغانستان دستور نابودی و سرکوب کامل گروه تروریستی داعش در این کشور را صادر کرد.
 
 مقامات ارشد دفاعی و امنیتی دولت کابل در این نشست گزارشی را از اوضاع امنیتی این کشور به ویژه ولایت‌های هلمند، ارزگان، فاریاب، ننگرهار، غزنی، سرپل و بغلان به اشرف‌غنی ارائه کردند.
 
در ادامه این نشست که در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان برگزار شد، شورای امنیت ملی این کشور با اعلام مجدد تعهد و اراده کامل دولت کابل مبنی بر برگزاری انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستان‌ها، گزارش ابتدایی طرح امنیتی برای انتخابات را مورد بررسی همه جانبه قرار داد.
 
شورای امنیت ملی افغانستان با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات این کشور، به نهادهای مرتبط با این موضوع دستور داد تا برنامه‌های قانونی روند انتخابات را تسریع بخشند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان