arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰

نکونام پس از عقد قرارداد: تا پایان زندگی ورزشی‌ام در اساسونا می‌مانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جواد نكونام پس از عقد قرار داد جدید با اساسونا گفت: من در اینجا همه چیز دارم و می خواهم به كارم ادامه دهم.

به گزارش ایسنا، هافبك 30 ساله و ملی پوش تیم فوتبال اساسونا پس از این كه به همراه هم بازی ایرانی خود ، مسعود شجاعی ، قرارداد خود را تا دو سال دیگر با اساسونا تمدید كردند، در گفت و گو‌یی اظهار كرد: به غیر از اسپانیا از كشورهای دیگر و همچنین از ایران نیز پیشنهاد داشتم.

نكونام ادامه داد: خانواده‌ من دوست داشتند كه من به ایران بر گردم، اما وقتی پدر و مادرم به پامپلونا آمدند و زندگی من را در اینجا دیدند، از تصمیم من خیلی خوشحال شدند. من در این شهر خیلی خوشحالم ، اینجا همه چیز دارم و می خواهم به كار خود در اوساسونا ادامه دهم، فكر می‌كنم تا پایان زندگی ورزشی‌ام در اساسونا بمانم. خوشبختانه ما می‌توانیم چندین سال در كنار هم از فوتبال كردن لذت ببریم.

هافبك ایرانی اساسونا با بیان این كه حمایت همه جانبه هواداران از این تیم باعث شده كه قرار دادش را برای دو سال دیگر تمدید كند، افزود: هیچ باشگاهی در اسپانیا یك باشگاه تفریحی نیست، این بسیار عالی است كه وقتی ما به حمایت تماشاگران نیاز داریم آن‌ها ما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. در چند بازی آخر حمایت آن‌ها باور نكردنی بود و از آنجا كه ما به امتیاز آن بازی‌ها نیاز داشتیم، هواداران از همه بازیكنان حمایت كامل كردند.

نكونام با اشاره به این كه انتخاب اولش همیشه اساسونا بوده ، گفت: بهترین دوست من به من گفت كه اساسونا می‌تواند به یك باشگاه خاص همانند باشگاهی كه 10 سال در ایران در آن بازی كردم تبدیل شود، فكر می‌كنم این موضوع اشتباه نیست و اساسونا می‌تواند تا پایان زندگی ورزشی من تنها باشگاهم باشد.

نكونام همچنین با اشاره به پنج سال حضورش در اساسونا ، گفت: سال‌های اول حضورم در این تیم دشوار بود، اما حالا همه چیز فرق می‌كند. من بدون شك تا جایی كه می‌توانم برای اساسونا بازی می‌كنم. پول در زندگی همه چیز نیست. خیلی خوشحالم كه در اینجا هستم . من الان یك پامپلونایی هستم.
نظرات بینندگان