arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰

قالیباف: آرمان‌های امام(ره) را حفظ كنيم تا آسيبی به ولايت فقيه نرسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قالیباف : انقلابی ماندن، در دفاع از ارزش های امام (ره) و شهدا و تبعیت از ولی عادل است
تهران سما: دکتر محمد باقر قالیباف امروز در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان های حضرت امام(ره) پس از اهدای گل و اقامه نماز ظهر گفت: خوشحالیم که یک بار دیگر توفیق یافتیم تا در ایام سالگرد رحلت امام در کنار مرقد مطهر آن بزرگوار حضور یابیم و همچنین عرض تسلیتی داشته باشیم به حجت الاسلام سید حسن خمینی یادگار بیت حضرت امام خمینی(ره).

وی افزود: امروز گرد هم جمع شدیم تا یاد و خاطره آن مرد الهی را گرامی بداریم که با اخلاص خود چنان گام برداشت که برکات آن برای همه بشریت باقی مانده است.

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: امام خمینی به همه انسان ها کرامت داد و با وجود و حضور پربرکت خود بر همه مسلمانان جهان قدرت و شوکت بخشید.

وی با بیان اینکه امام با اخلاص خود با همه مومنان عزت بخشید افزود: امام (ره) در زمانی آمد که مادیات در جامعه به اوج خود رسیده بود و او با معنویت و تزریق آن به جامعه یک روح جدید دمید.

قالیباف خاطر نشان کرد: حضرت امام (ره) مردی بود که سیاستش عین عبادتش بود و اجتهادش عین جهادش و با این فرهنگ ، درس شهامت و شهادت به همه مجاهدان جهان اسلام داد و امروز این بیداری اسلامی و این عزت جهان اسلام به برکت افکار، اندیشه ها و خلوص امام است.

وی در ادامه گفت: امروز گرد هم آمدیم تا با حضرت امام و همه آرمان ها و ارزش های او بیعت مجدد کنیم و بگوییم که انقلابی بودن و انقلابی ماندن به معنای دفاع از ارزش های امام و شهدا و در تبعیت از ولی عادل است.

شهردار تهران افزود: امروز گرد هم جمع شدیم تا کلام امام را پاس بداریم و از آرمان های امام (ره) و شهدا حفاظت کنیم تا آسیبی به ولایت فقیه نرسد و این ستون جامعه اسلامی را حفظ کنیم.

وی در ادامه از همه مجموعه شهرداری تشکر کرد و گفت : از همه همکارانم که همه ساله با عشق در این مراسم حضور می یابند تشکر می کنم و همچنین از حضور حجت السلام ولمسلمین حسن خمینی که همه ساله بر ما منت می گذارند نهایت تشکر را دارم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
1
0
راستی آقای قالیباف از متروی کرج و جوانی که چند سال پیش بیگناه کشته شد چه خبر ؟؟!!!
نظرات بینندگان