arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰

گوارديولا درمورد آينده تصميم گرفت؛ بارسا، قطر و دوباره بارسا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
*

اشکان کيهان
نشريه مارکا در گزارشي نوشته که پپ گوارديولا از حالا درمورد آينده خود تصميم گرفته و آن را به دوستان نزديک خود اعلام کرده است. او يک سال ديگر هدايت بارسلونا را برعهده خواهد داشت و سپس براي يک دوره 12 ماهه استراحت مي کند و سپس براي فصل 2013 - 2012 مربي تيم ملي قطر خواهد شد. از نگاه نشريه اسپانيايي مربي افسانه اي بارسلونا که درعرض 3 سال 10 عنوان قهرماني براي اين تيم کسب کرده، قصد مربيگري در تيم هاي ديگر اروپايي را ندارد براي اين که دوست ندارد با تيم محبوب خود بارسلونا در رقابت هاي مختلف روبروشود. بدين ترتيب دربرنامه هاي او اينتر يا منچستريونايتد جايي ندارند. او به قرارداد امضاشده با ساندرو روسل رئيس بارسلونا وفادار مي ماند و تا پايان فصل بعد در کاتالونيا ماندگار خواهد شد. سپس يک سال استراحت مي کند تا استرس ناشي از رقابت در سطح بالاي بين المللي طي سال هاي اخير را از خود دور کند و بعد از آن به احتمال فراوان پيشنهاد نجومي رئيس فدارسيون فوتبال قطر محمدبن خليفه بن احمد الثاني را خواهد پذيرفت.
قطري ها قصد دارند براي يک سال حضور گوارديولا در اين کشور 36 ميليون يورو به او دستمزد دهند. مارکا در گزارش خود نوشته که گوارديولا بعد از پايان اين مدت همکاري يک ساله به احتمال فراوان به بارسلونا بازخواهد گشت. البته اين بار او قصد مربيگري در اين تيم را نخواهد داشت و به احتمال فراوان رئيس بارسلونا انتخاب خواهد شد. مارکا در گزارش خود تأکيد کرده که بدون ترديد او براي مديريت بارسلونا اشتياق زيادي نشان خواهد داد. گوارديولا که طي ماه هاي گذشته بارها با پيشنهادهاي غيرمستقيم مسؤولان اينتر و منچستريونايتد روبرو بوده، به احتمال زياد قيد نشستن روي نيمکت اين تيمهاي بزرگ را براي هميشه خواهد زد و تنها به يک تجربه مربيگري در قاره آسيا اکتفا خواهد کرد. براي اينکه از رفتار وکردار او کاملا مشخص است که مربي جوان بارسلونا از آن دسته مربياني نيست که کسب عنوان هاي مختلف درتيمهاي مختلف دنيا را براي خود افتخاري بداند و ازاين نظر هم درتضاد کامل با ژوزه مورينيو رقيب خود در رئال مادريد قرار دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
مارکا جز خبر بد چیز دیگری نمی آورد البته مطمئن باشد که گواردیولا همیشه در بارسلونا خواهد ماند و این ها همش حاشیه است که می خواهند برای بارسلونا درست کنن
نظرات بینندگان