arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰

ملوان با شکست استقلال به فینال جام حذفی رسید

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری مقابل استقلال تهران پس از 20 سال و برای هفتمین بار به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری مقابل استقلال تهران پس از 20 سال و برای هفتمین بار به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز پنجشنبه با دیدار ملوان بندرانزلی - استقلال تهران آغاز شد.

این بازی که برای تماشای آن ورزشگاه تختی بندرانزلی مملو از تماشاگر شده بود، با برتری 2 بریک تیم ملوان به اتمام رسید تا این تیم بعد از 20 سال و برای هفتمین بار به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کند.

ملوان که در این بازی از حمایت خیل تماشاگرانش بهره می‌برد، خیلی زود در دقیقه هشت توسط هادی تامینی به گل نخست دست یافت. این مدافع پیش تاخته ارسال کرنر محسن مسلمان از جناح راست را با ضربه سر به تور دروازه استقلال چسباند.

در ادامه استقلال حملاتی جسته و گریخته روی دروازه ملوان داشت و حتی در دقیقه 16 روی یک ضربه اتفاقی از سوی هادی شکوری تیر دروازه ملوان را هم به لرزه درآورد که آبی پوشان مدعی بودند، توپ گل شده اما داور نظری دیگر داشت.

بازی در نیمه اول با برتری یک برصفر تیم ملوان به اتمام رسید تا قوی سپید انزلی فقط یک گام تا دیدار نهایی جام حذفی فاصله داشته باشد.

استقلال نیمه دوم را خوب آغاز کرد و در دقیقه 47 توسط آرش برهانی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما علی حسنی صفت با هوشیاری دروازه تیم خود را نجات داد.

ملوان که از این صحنه جام سالم به در برده بود، در دقیقه 52 توسط مهرداد اولادی به گل دوم رسید. بازهم محسن مسلمان در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاسی عمقی اولادی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن دروازه طالب لو را باز کند.

بازی با برتری تیم ملوان در حال پیگیری بود که داور در دقیقه 60 کارت زرد دوم را به هادی تامینی نشان داد او را از زمین اخراج کرد.

با اخراج مدافع تیم ملوان که با نظر حسن کامرانی فر و در میان اعتراض ملوانی‌ها انجام شد، تیم استقلال جانی تازه گرفت و در دقیقه 75 توسط فرهاد مجیدی دروازه ملوان را گشود. کاپیتان استقلال توپ برگشتی توسط سعید سالارزاده را مهار کرد و با شوتی سرکش که البته به "آلن باسیچ"، مدافع ملوان برخورد کرد، تور دروازه سپیدپوشان را به لرزه درآورد.

استقلال در 15 دقیقه پایانی یکپارچه حمله بود و حتی در دقیقه 82 توسط پژمان منتظری تیر دروازه ملوان را به لرزه درآورد. همین بازیکن چند دقیقه بعد دروازه تیم ملوان را بشدت تهدید کرد اما نتوانست قفل دروازه این تیم را باز کند تا در نهایت شاگردان فرهاد پورغلامی برتری 2 بریک را از آن خود کرده و فینالیست شوند.

قضاوت دیدار ملوان بندرانزلی - استقلال تهران برعهده یدالله جهانبازی بود. او در این بازی به محمد نزهتی و علی حسنی صفت از تیم ملوان و مهدی امیرآبادی، فرهاد مجیدی، حوار ملامحمد و فرزاد آشوبی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور که طی هفته پیش رو برگزار می شود به مصاف برنده بازی فولادخوزستان - پرسپولیس می رود.
نظرات بینندگان