arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

سوریه از پلیس ایران چه درخواستی کرد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزیر کشور سوریه با تقدیر از مواضع شرافتمندانه و استکبارستیز جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نیروی انتظامی مثال‌زدنی و نیازمند بهره‌گیری از توانمندی و دانش پلیس ایران هستیم.

به گزارش انتخاب، سرلشگر خالد عبدالله خضر در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر از حسن استقبال پلیس ایران اظهار کرد: روابط و تعامل جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران متمایز است.
 
وی افزود: از بدو شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در اتفاقات و رویدادهای منطقه حضور فعال و منطقی داشته و ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار است.
 
معاون وزیر کشور سوریه با تأکید بر لزوم توسعه و تقویت روابط دو کشور، ادامه داد: بحران و تحرکات تروریست‌ها در سوریه ناشی از توطئه سازی آمریکا و استکبار است و این جنگ ظالمانه علیه سوریه در راستای تأمین منافع استکبار تحمیل شد.
 
وی با تقدیر از حمایت‌های ایران در مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: استکبار مترصد فرصت جولان در کشورهای اسلامی است و تجزیه بلاد اسلامی هدف آمریکا و اسرائیل می‌باشد.
 
خالد عبدالله خضر تأکید کرد: محور مقاومت سوریه با پشتیبانی و حمایت دولت ایران تداوم خواهد داشت و حمایت و همراهی ایران از سوریه، نوید دهنده پیروزی و موفقیت است.
 
معاون وزیر کشور سوریه با اشاره به توانمندی‌های مطلوب نیروی انتظامی، مطرح کرد: این دستاوردها مثال زدنی و بیانگر برنامه ریزی و آموزش مستمر در این مجموعه است.
 
وی اضافه کرد: نیازمند بهره‌گیری از تجارب، توانمندی‌ها و دستاوردهای پلیس ایران هستیم.
 
خالد عبدالله خضر با تقدیر از مواضع شرافتمندانه و استکبارستیز جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: وحدت کشورهای اسلامی راهبرد شکست و نابودی استکبار و دشمنان است.
 
گفتنی است، معاون وزیر کشور سوریه و هیئت همراه طی سفر به ایران از بخش‌های مختلف نیروی انتظامی بازدید کردند.

منبع: جهان
نظرات بینندگان