arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰

فرود هواپیمای عازم مهرآباد در فرودگاه امام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسافران پرواز ماهشهر- تهران به جای فرودگاه مهرآباد از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) سردرآوردند.

به گزارش فردا؛ مسافران پرواز شماره ۱۰۲۸ ماهشهر به تهران شركت هواپیمایی ماهان امروز (پنجشنبه) عصر پس از رسیدن به آسمان تهران احساس سقوط خفیفی كرده و برخی از آن‌ها از شدت ترس جیغ و فریاد كشیدند.

این هواپیما دقایقی بر فراز آسمان تهران گشته و به جای فرود در فرودگاه مهرآباد كه مقصد مسافران بوده است در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند. در همین حال از سوی كادر هواپیما به مسافران اعلام می‌شود كه به علت بدی آب و هوا این تصمیم گرفته شده است. اما هواپیما در این فرودگاه شروع به سوخت گیری می‌كند.

همچنین به مسافران نیز گفته می‌شود كه اگر قصد پیاده شدن در این فرودگاه را داشته باشید وسائل به شما تحویل داده نمی‌شود و برای تحویل آن می‌بایست به فرودگاه مهرآباد مراجعه كنید و خروج از این فرودگاه نیز سه الی چهار ساعت طول خواهد كشید.

بخاطر ناهماهنگی صورت گرفته بین مسافران و برخی مهمانداران درگیری صورت می‌گیرد. پس از این مسافرین این هواپیما با شرایط پیش آمده به شدت احساس ناامنی كرده و استرس آن‌ها را فرا می‌گیرد و سرانجام پس از حدود یك ساعت توقف؛ این هواپیما به سمت فرودگاه مهرآباد حركت می‌كند.

همچنین روز گذشته پرواز شركت ماهان كه قرار بود ساعت 17 ماهشهر را به سمت تهران ترك كند به دلیل پنچر شدن لاستیك های هواپیما لغو شد. مسافران این پرواز پس از مستقر شدن در داخل هواپیما از بلندگوها صدای خلبان را شنیدند كه عنوان كرده بود پرواز انجام نشده و مسافران باید با وسائل خود هواپیما را ترك كنند.
نظرات بینندگان