arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰

تاكید احمدی‌نژاد بر بیداری انسانی/ آمریكا دلار تقلبی چاپ می‌كند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دولت  دهم گفت: براساس آموزه‌های امام خمینی(ره) تا زمانی كه در هر نقطه عالم ظلمی باشد ملت ایران در برابر آن ایستادگی خواهد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و میهمانان خارجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) آمد تا درس آزادگی و عدالت را به بشریت دهد و این راه نورانی را در برابر انسان باز كند و از سوی دیگر حقیقت را به انسان نشان دهد و قلب‌ها را به هم نزدیك‌تر كند.

وی گفت: گر چه زادگاه امام خمینی(ره) در ایران است اما ایشان متعلق به تمام كشورهای جهان است و روح او برای همیشه در قلب و اندیشه ملت‌ها باقی خواهد ماند.

چرا امروز امام بعد از گذشت 22 سال درخشان‌تر از گذشته‌ است؟
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود به جایگاه رفیع امام خمینی(ره) و اینكه چرا امروز امام بعد از گذشت 22 سال درخشان‌تر از گذشته‌ است و بسیاری از كشورها ایشان را متعلق به خود می‌دانند گفت:‌ اگر بخواهیم در یك كلمه پاسخ این سوال را بدهیم این است كه امام(ره) یك انسان متعالی بود. امام انسانی بود كه از قالب نژاد، رنگ، زبان، جغرافیا عبور كرده بود و حقیقت انسان را به نمایش گذاشت.

رییس‌جمهور ادامه داد: امام خمینی(ره) یك انسان كامل، متعالی و انسان رسیده به نقطه كمال بود. امام حتی از مرز زمان هم عبور كرده بود و امروز می‌بینیم كه ایشان متعلق به همه انسان‌های آزاده و عدالت‌طلب است.

بیداری انسانی، جهانی شدن انسان و ایجاد نظم جدید
احمدی‌نژاد بیداری انسانی، جهانی شدن انسان و ایجاد نظم و ضرورت مدیریت جدید در جهان را سه عامل اصلی برای اصلاح مدیریت فعلی جهان برشمرد و گفت: اگر بخواهیم انسان به نقطه مطلوب برسد و جامعه بشری عدالت را تجربه كند این سه عامل باید اجرا شود.

رییس‌جمهور گفت: امروز برای اینكه ما بتوانیم به نقطه مطلوب جامعه بشری دست پیدا كنیم، باید تلاش كنیم تا بشریت از خواب غفلت بیدار شود و به فطرت الهی كه همان حقیقت اسلام است، برسد و در این راه مسلمان، مسیحی و یهودی با یكدیگر هیچ فرقی نمی‌كنند.

دكتر احمدی‌نژاد در ادامه به مقوله جهانی شدن انسان اشاره كرد و گفت: انسان‌هایی كه در حصار نژاد، مرز و جغرافیا خود را اسیر كرده‌اند قادر به اصلاح جهان نخواهند بود كسی می‌تواند مدیریت جهان را اصلاح كند كه ابتدا خود را اصلاح‌ كرده باشد.

رییس جمهور با بیان اینكه بشر امروز باید نگاهش جهانی باشد و جهانی نیز فكر كند، گفت: تا زمانی كه نگاه انسان جهانی نباشد در جغرافیای او اتفاقی رخ نخواهد داد. ما باید امروز دلسوز همه انسان‌ها در هر نقطه جهان چه در آمریكای لاتین و چه در آمریكای شمالی، آفریقا و آسیا باشیم در هر جای این كره خاكی همه انسان‌ها باید طعم عدالت را بچشند بنابراین ما باید به فكر همه مظلومان و محرومان باشیم زیرا این راه انبیاء و راه امام خمینی(ره) ‌است.

راهكار ایجاد نظم و مدیریت جدید در جهان
رییس جمهور در ادامه به ایجاد نظم و مدیریت جدید در جهان اشاره كرد و گفت: ما برای ایجاد یك مدیریت جدید گزینه‌های متعدد در اختیار نداریم زیرا تنها گزینه ما برای اصلاح وضع موجود تنها انسان صالح و كامل است. همان گزینه‌ای كه همه انبیاء الهی وعده ظهور آن را دادند.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه نقطه وحدت موحدان و انسان‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب تنها انسان كامل و صالح است، خاطر نشان كرد: در مقابل غول وحشی سرمایه‌داری ما هیچ محور وحدت و نقطه اتكایی جز انسان كامل وجود ندارد و تنها راه نجات بشر تشكیل امت صالح در سایه انسان كامل است و این ماموریت مشترك همه ملت‌های جهان چه مسلمان و چه مسیحی است.

رییس جمهور با اذعان به این نكته كه نظام استكبار به دنبال ایجاد یك نظم واحد در جهان است، گفت: مستكبران به دنبال آن هستند تا سیطره خود را در جهان گسترش دهند، بنابراین در نقطه مقابل، ما نیازمند برپایی حكومت انسان كامل بر جهان هستیم. زیرا در غیر این صورت استكبار، همه ملت‌ها را متلاشی خواهد كرد.

دكتر احمدی‌نژاد با تاكید بر اینكه به فضل الهی نظام سرمایه‌داری و سلطه افسارگسیخته آنان به پایان راه خود رسیده‌ است، گفت: همان گونه كه ماركسیسم به پایان راه رسید و در تاریخ دفن شد، نظام سرمایه‌داری نیز به پایان خط رسیده است، این نظام امروز در همه عرصه‌ها از جمله سیاسی و اقتصادی و حتی تئوری‌پردازی برای اداره جهان به بن‌بست رسیده است و بدون تردید تحركات اخیر نظام سرمایه‌داری نیز آنها را نجات نخواهد داد.

رییس جمهور با اشاره به اینكه امروز دشمن‌ترین دشمنان بشریت با شعار طرفداری از انسان‌ها به میدان آمدند گفت: اگر ملت‌های منطقه دیكتاتوری را تجربه كردند به دلیل سیاست‌های استكباری مستكبران بوده است، امروز مستكبران شعار آزادی و دمكراسی سر می‌دهند در حالی كه روشن است این ژست آنان تنها یك نقاب و ماسك كاذب بیش نیست.

مستكبران امروز با لباس جدید آمدند تا دوباره ملت‌های منطقه را غارت كنند
احمدی‌نژاد گفت: مستكبران امروز با لباس جدید آمدند تا دوباره ملت‌های منطقه را غارت كنند اما بدانید این دوره آنان نیز محدود است و رو به سقوط هستند و به لطف خدا در آینده‌ای نزدیك هیمنه استكباری آنها در هم خواهد شكست این اتفاق در راه است و باید خودمان را برای آن آماده كنیم.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره اینكه مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با ستون فقرات استكبار است، گفت: این رژیم جعلی در واقع نماد و پایگاه گسترش نظام سرمایه‌داری و ضدبشری است، امروز همه ملت‌های منطقه باید هوشیار باشند تا فریب نظام استكباری را نخورند چرا كه این نظام آمده است تا رژیم جعلی صهیونیسم را نجات دهد.

وی گفت: امروز تنها راه نجات بشریت و استقرار حاكمیت عادل در جهان نابودی رژیم صهیونیستی است به همین دلیل است كه ملت ایران 32 سال است در برابر این رژیم و مستكبران ایستاده است و همه فشارها، تحریم‌ها و بداخلاقی‌ها را تحمل كرده است.

شعار محو رژیم صهیونیستی برای نجات كل بشریت است
رییس جمهور با بیان اینكه رژیم صهیونیستی عمود خیمه دنیای استكبار است، اظهار داشت: این رژیم جعلی نقطه وحدت و حلقه وصل مستكبران است وقتی این رژیم جعلی در هم بشكند در واقع نظام طاغوتی در هم خواهد شكست، مبارزه‌ای كه به لطف خدا سرنوشت بشریت را رقم خواهد زد.

رییس جمهور با اشاره به سخن معروف امام خمینی(ره) مبنی بر اینكه اسرائیل همچون غده‌ای سرطانی در منطقه است، گفت: همانطور كه امام خمینی(ره) 60 سال پیش فریاد زد امروز باید تلاش كنیم تا این غده سرطانی محو شود زیرا شعار محو رژیم صهیونیستی برای نجات كل بشریت است.

احمدی‌نژاد با اشاره اینكه ملت ایران تا نابودی كامل رژیم صهیونیستی در كنار همه ملت‌های آزادیخواه و موحدان و عدالت‌طلبان خواهد ایستاد، تاكید كرد: مستكبران بدانند كه ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب از زرق و برق و هیاهو آنان ترسی به دل‌های خود راه نخواهند داد.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود فقر، ظلم، بیدادگری، تحقیر انسان و مدیریت انسان‌های ناصالح بر جهان را عامل عقب‌ماندگی جامعه بشری برشمرد و گفت: تا زمانی كه مدیریت فعلی جهان اصلاح نشود فرصت برای خدایی شدن انسان بر روی زمین فراهم نخواهد شد زیرا امروز همه مشكلات بشر ناشی از مدیریت مستكبران بر جهان است.

دكتر احمدی‌نژاد گفت: امروز مدیریت انسان‌های ناصالح باعث شده است كه ثروت ملت‌ها از جمله كشورهای آفریقایی كه غنی‌ترین معادن در آنجا وجود دارد به جیب سرمایه‌داران سرازیر شود و به جای آن فقر و گرسنگی در این كشورها حاكم شود.

رییس‌جمهور گفت: برخی‌ها خیال می‌كنند ثروت‌های انباشته شده در برخی از كشورهای اروپایی و آمریكا با خاطر دسترنج مردمان این كشورها به دست آمده است، اما این چنین نیست، البته نباید از این موضوع غافل شد كه ملت‌های اروپایی و آمریكایی خود اسیر اقلیت فاسد حاكم بر جهان شده‌اند.

احمدی‌نژاد تاكید كرد: اگر امروز كاخی در كشورهای سرمایه‌داری برافراشته می‌شود حاصل فقر تحمیل شده به كشورهای آفریقایی، آسیایی و آمریكای جنوبی است.

آمریكا با چاپ دلارهای تقلبی ثروت ملت‌ها را غارت می‌كند
رییس‌جمهور با اشاره به اینكه امروز همان برده‌داران و استعمارگران سابق با چهره‌ای مدرن و با شعارهای انسانی به میدان آمدند، گفت: مطمئن باشید هدف آنان همان هدف گذشته است. آنان با نقاب جدید به دنبال غارت ثروت ملت‌ها هستند، آمریكا با چاپ دلارهای تقلبی ثروت ملت‌ها را غارت می‌كند و در ازاء دادن كاغذ، محصولات كشاورزی و دسترنج ملت‌ها را به جیب سرمایه‌داران خود سرازیر می‌كند.

احمدی‌نژاد افزود: آنها نظامی را تعبیه كرده‌اند تا با استفاده از آن تورم و كسری بودجه را از مسیر این نظام به ملت‌های مستقل تحمیل كنند و در نقطه مقابل ثروت این كشورها را به غارت ببرند.

رییس‌جمهور گفت: اگر فقط بودجه نظامی چند كشور را بین فقرا جهان تقسیم شود، بی‌شك دیگر هیچ فقیری در جهان باقی نخواهد ماند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به وضع موجود سیاسی در جهان و نقش شورای امنیت در مناسبات جهانی و بین‌المللی اشاره كرد و گفت: در 65 سال اخیر هر جا جنگی رخ داده است رد پای یكی از اعضای اصلی این شورا دیده می‌شود.

رییس‌جمهور گفت: در هر كجای این عالم اگر یك دیكتاتور حاكم است مطمئن باشید مورد حمایت یك عضو شورای امنیت است. بنابراین تا زمانی كه این ناعدالتی‌ها وجود دارد، امنیت و عدالت در جهان حاكم نخواهد شد.

11 سپتامبر درست شد ولی كسی نفهمید كه عامل اصلی آن چه كسی بود
احمدی‌نژاد با بیان اینكه نظام سرمایه‌داری به بهانه مبارزه با تروریسم و بازی یازده سپتامبر به منطقه خاورمیانه لشكركشی كرد، گفت:‌ این لشكركشی در اصل برای نجات اقتصاد آمریكا و سرمایه‌داران رژیم صهیونیستی كه خود پایگاه استعمارگران و برده‌داران است، صورت گرفت. آنها به بهانه یازده سپتامبر به منطقه ما حمله كردند و انسان‌های بی‌گناه را به خاك و خون كشیدند، همانند داستان هولوكاست كه باعث شد رژیم جعلی صهیونیستی را تاسیس كنند.

رییس‌جمهور افزود: 11 سپتامبر درست شد ولی كسی نفهمید كه عامل اصلی آن چه كسی بود همچون موضوع هولوكاست كه نگذاشتند كسی از واقعیت آن مطلع شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
CANADA
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
1
4
تقلبی یا اصل همه دنیا قبولش داره از پول خودمون بگو که در ایران هم در حدکوپن خرید ارزش داره اقای رییس
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
0
راستی آقای احمدی نژاد اون 1 میلیارد دلار تقلبی که دولت شما گم کرده بود بلاخره پیدا شد یا نه؟
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
دكتر خواهشا" يه جوري صحبت كن مام بهميم قربونت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
بجاش ما هم ((آمار)) تقلیی پخش میکنیم ! این به اون در!!
نظرات بینندگان