arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰
"اماما! بدان که همه ملت ایران متحدو یکدل پشت سر رهبری ایستاده ایم"

متن سخنان احمدی نژاد در حرم امام: اي امام عزيز با تو عهد مي بنديم...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينكه جبهه استكبار در پايان راه قرار گرفته است، گفت: استكبار امروز، مانع آخر در برابر جبهه توحيد است و اگر از اين مانع عبور كنيم حركت توحيدي براي رسيدن به سعادت در مسير سرازيري قرار مي گيرد.

    احمدي نژاد: استكبار امروز، مانع آخر در برابر جبهه توحيد است

به گزارش انتخاب به نقل از ايرنا، 'محمود احمدي نژاد' جمعه شب و در مراسم بيست و دومين سالگرد امام راحل كه در جوار بارگاه آن بزرگوار برگزار شد، افزود: به فضل الهي جبهه استكبار در پايان راه قرار گرفته و آمريكا كه در راس همه حكومت هاي اسكتباري است، رفتني است و به زودي ساقط خواهد شد.

احمدي نژاد با بيان اينكه مستكبران در حلقه آخر حيات خود و در بن بست هستند، گفت: با ايستادگي ملت ايران و هوشياري رهبر عزيز ايران تمامي توطئه هاي مستكبران با شكست مواجه شده اما نبايد غافل شد كه برنامه ها و سياست هاي آنها تغيير نكرده و همچنان ادامه دارد.
وي با بيان اينكه استعمارگران با نقاب جديد وارد عرصه شده اند، تاكيد كرد: هدف آنها همچنان نجات اقتصاد بيمار آمريكا و نجات رژيم صهيونيستي است.

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه همه ملت ها بايد هوشيار باشند و بدانند كه جهت و خط اصلي مبارزه با استكبار، مبارزه با سيطره آمريكا و موجوديت رژيم صهيونييستي است، گفت: تا زمانيكه اين رژيم حتي در يك وجب از خاك فلسطين باقي بماند، منطقه ما روي آرامش را نخواهد ديد.
وي خطاب به همه ملت هاي آزاده جهان گفت: همه ملت ها بايد به سمت نابودي آمريكا و رژيم صهيونيستي به پيش بروند.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود انديشه ديكتاتوري را برآمده از نظام استكبار دانست و گفت: در كشورهايي كه نظام استكباري حاكم است ديكتاتوري در اوج قرار دارد و مردم در آنجا اجازه اظهارنظر درباره مسائل گوناگون از جمله هولوكاست را ندارند و چنانچه كسي در اين باره اظهار نظر كند، با برخورد شديد مواجه و حتي راهي زندان مي شود.

وي با مقايسه قدرتهاي استكباري امروز با نظام هاي استكباري در گذشته تاريخ گفت: كسانيكه با تاريخ انسان ها آشنا هستند مي دانند كه مستكبران همواره در برابر حركت هاي توحيدي قد علم كرده اند و مستكبران حال حاضر دنيا قوي ترين و مجهزترين در طول تاريخ هستند.

** ويژگي هاي امام راحل از نگاه احمدي نژاد
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنراني نسبتا طولاني خود با اشاره به برخي ويژگي هاي امام راحل اظهار داشت: هر روز كه مي گذرد امام راحل زنده تر و درخشان تر از گذشته مي شود و جامعه بشري نيز روز به روز بر انديشه هاي آن بزرگوار محتاج تر مي گردد.

وي اخلاص عمل را اولين ويژگي بنيانگذار جمهوري اسلامي دانست و گفت كه همه كارهاي ايشان براي خدا بود و اين همان توحيد ناب است.

رييس جمهور شجاعت را از ديگر ويژگي هاي امام راحل برشمرد و گفت: آن بزرگوار مي فرمود: 'اگر خميني يكه و تنها هم بماند در برابر همه هيمنه هاي مستكبران خواهد ايستاد'.

احمدي نژاد در ادامه به نگاه و ديدگاه جهاني امام راحل به عنوان يكي ديگر از ويژگي هاي ايشان اشاره كرد و گفت: امام بزرگوار به فكر نجات همه ملت ها بود و به دنبال آن بود تا حكومت جهاني تاسيس كند و نظام هاي استكبار را در تمام جهان براندازد.

رييس جمهور حمايت از محرومان را يكي ديگر از ويژگي هاي برجسته امام راحل برشمرد و اظهار داشت: امام بزرگوار تنها كسي بود كه از محرومان به عنوان ولي نعمتان مسوولين ياد كردند. زندگي در كنار محرومان و عشق به آنها از ويژگي هاي بارز امام (ره) بود و ايشان دائما سفارش به حمايت از آنان مي كردند.

احمدي نژاد در ادامه سخنانش پافشاري بر ساختن ايران را يكي ديگر از خصوصيت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: امام (ره) همواره سفارش مي فرمودند كه همه مردم بايد براي ساختن ايران تلاش كنند.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه ماموريت بزرگ ملت ايران ساختن است، تصريح كرد: بايد در ايران انديشه و راه امام (ره) را كه همان راه انبياء الهي است پياده كنيم و اين آرزوي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بود.

وي پافشاري بر حق و عدالت را يكي ديگر از ويژگي هاي امام راحل دانست و گفت: او همواره مدافع حق و دشمن مخالفان حق بود و در مقابل همه دشمني ها و جوسازي ها در راه حمايت از حق و عدالت ايستاد.

احمدي نژاد مبارزه با اشرافيت و روحيه طاغوتي گري را يكي ديگر از ويژگي هاي مهم امام راحل دانست و اظهار داشت: آن امام بزرگوار دستان فاسدان را از بيت المال و حقوق ملت قطع كرد و فرمود كه 'حقوق ملت را از حلقوم متجاوزان بيرون خواهد كشيد'.

رييس جمهور افزود: امام راحل بخصوص با ميل به اشرافي گري در نظام الهي جمهوري اسلامي ايران مخالفت مي كرد و هرگز آن را به رسميت نشناخت.

رييس جمهور در ادامه سخنان خود با نقل چند جمله از بيانات امام راحل در خصوص مبارزه عليه استكبار گفت: امام راحل مي فرمودند 'ما مي خواهيم به همه جهان نشان دهيم كه بزرگترين قدرتها را نيز مي توان با نيروي ايمان شكست داد'.

احمدي نژاد همچنين با اشاره به اهميت انديشه ولايت و امامت گفت: احياي انديشه ولايت و امامت يكي ديگر از ويژگي هاي امام راحل بود.

وي يادآور شد: احياي انسان و كمال انساني در سايه حاكميت انسانهاي صالح ميسر است. خداوند ولايت انسان كامل را به بشريت هديه كرد و انسان بايد تلاش كند تا به آن برسد.

وي افزود‌: اين ولايت از ولايت الهي سرچشمه مي گيرد و از پيامبر اسلام (ص) تا امام زمان (عج) ادامه دارد.

رييس جمهور افزود: امام عزيز با طرح موضوع ولايت فقيه، راه رسيدن به ولايت الهي را ترسيم كرد و اين مهمترين كار امام است.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه 32 سال از پيروزي انقلاب اسلامي و 22 سال از رحلت بنيانگذار آن مي گذرد، گفت: امروز نام امام و ياد امام (ره) و راه او برجسته تر و روشن تر و فروزنده تر از هر زمان ديگري فراروي جامعه بشري قرار دارد.

وي افزود: ابعاد حركت و انقلابي كه امام آغاز كرد هر روز گسترده تر مي شود و به رغم صف بندي مستكبران، اهداف و آرمانهاي او روز به روز جهاني تر مي شود و اميد به ساختن آينده اي روشن و خالي از مستكبران هر روز بيشتر و بيشتر از گذشته است.

رييس جمهور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انسانها از اقوام و نژاد و رنگ هاي گوناگون هر روز با امام (ره) بيش از گذشته احساس آشنايي و علاقه مي كنند و امام را از خودشان و خودشان را از امام مي دانند.

** تجديد ميثاق با امام راحل (ره)
احمدي نژاد در بخش پاياني سخنراني خود ضمن تجديد ميثاق با بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران گفت: اي امام عزيز با تو عهد مي بنديم كه تا آخرين قطره خون خود از ميراث گرانقدر تو پاسداري كنيم.

دکتر احمدی نژاد افزود : ای امام عزیز ؛ با تو عهد می بندیم تا ریشه کنی فقر و بی عدالتی از سرزمین نورانی امام لحظه ای غفلت نکنیم وبا تمام وجود در برابر سلطه گران ، مستکبران ، زیاده خواهان و غارتگران بین المللی و غیر بین المللی بایستیم و از فشارها و تهمت ها و جو سازیهای انها هراسی به دل راه ندهیم .

رئیس جمهور تصریح کرد : اینها مطالبه رهبری عزیز است که ما تااخر پای ان ایستاده ایم .

وی افزود : ای امام عزیز ؛ بدان که همه ملت ایران متحدو یکدل پشت سر رهبری ایستاده ایم و ارزوی مستکبران و دنباله های داخلی انها را برای سیطره مجدد بر این سرزمین الهی و یا خاموش کردن شعله های اندیشه های انقلابی و تسلط بر منطقه را به همراه خودشان به گور خواهیم فرستاد .

دکتر احمدی نژاد گفت : ای امام بزرگ ؛ اندیشه پاکی ، ساده زیستی ، پاک دستی ، خدمتگزاری و اخلاص در عمل و عشق به انسانها به خصوص به محرومین را چون امانتی مقدس از ناحیه تو پاس خواهیم داشت .

وی افزود : ای امام عزیز ؛ در راه ساختن ایران بر پایه جامعه ای الگو و پیشرفته تا اخر از پای نخواهیم نشست . رئیس جمهور گفت:ای امام عزیز می دانیم که ملت و یاران تو از همه جای جهان تا برافراشتن توحید و عدالت و استقرار کلمه لا اله الاالله و محمد رسول الله بر فراز کاخهای استعمار گران ومستکبران ، راهت را ادامه خواهند داد ولحظه ای از پای نخواهند نشت . 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
3
3
بزودي ازبين رفتن آمريكا و....
ببخشيد شما ازغيب خبر ميدهيد منبع غيبگوئي شما كجاست يا....
جواب ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
1
0
با سلام، از بين رفتن آمريكا و اسرائيل نابودي مادي و ظاهري و جغرافيايي و مملكتي نيست، بلكه از بين رفتن سلطه و استكبار و ظلم و مكتب ليبراليسم و نابودي انديشه صهيونيسم و سيطره دجال و تشكل فراماسونري شيطاني است و اين غيب گويي كه شما تصور مي كنيد دقيقاً همان حقيقت بيني و بصيرتي است كه حضرت امام در مورد از بين رفتن و در موزه قرار گرفتن انديشه كمونيسم گفته بود و محقق هم شد.
نظرات بینندگان