arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰

آقای وزیر هم کودک آزاری کرد!

بحران "کودک آزاری" مسئله ای است که امروز فقط افراد "ضعیف مالی" را شامل نمی شود بلکه به بالاترین رده های مالی، شغلی و حکومتی هم رسیده است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خالد ناصری وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت مغرب در گفتگویی اختصاصی با فرانس بیست و چهار خاطرنشان کرد: ما خواستار محاکمه وزیری فرانسوی هستیم که گفته می شود در مغرب به کودک آزاری اقدام کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ در پی طرح اتهام لوک فری  ، وزیر آموزش سابق فرانسه ( در سالهای 2002 تا 2004) ،مبنی بر اینکه یک وزیر سابق دیگر این کشور در مغرب مرتکب کودک آزاری شده است ، خالد ناصری وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت مغرب در گفتگوییبا فرانس 24  اعلام کرد ما بدون هیچ گونه شک و تردیدی و بدون هیچ گونه تعللی خواستار محاکمه این وزیر که هنوز نام وی اعلام نشده است در دستگاه قضایی خودمان هستیم .

این در حالی است که قرار است لوک فری در همین باره توسط پلیس مورد بازجویی قرار گیرد و وی شهادت دهدکه این وزیر فرانسوی در مغرب یک مجلس میگساری با حضور کودکان برپا و در این مجلس کودک آزاری کرده است.

خالد ناصری در این باره گفت: این ماجرا دو بُعد دارد: یک بُعد آن فرانسوی - مغربی است که دو کشور باید به طور مشترک به آن بپردازند.

در نتیجه، ما در این بُعد، منتظریم تا دستگاه قضایی فرانسه اقدامات و تحقیقات خود را انجام دهد.

وی افزود: اما بُعد دیگر کاملا مربوط به مغرب است و این مسئله احساسات مردم را در کشور ما به شدت برانگیخته است .به طوری که جامعه مدنی در کشور و دادستانی کشور ما مصمم شده است این موضوع را پیگری کند . زیرا جرم کودک آزاری در کشور ما اصلا قابل بخشش نیست.
نظرات بینندگان