arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰

اینترنت رایگان در ایران تا 7 سال آینده؟

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در 7 سال آینده اینترنت برای كاربران در ایران رایگان ارایه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در 7 سال آینده اینترنت برای كاربران در ایران رایگان ارایه می‌شود.

به گزارش فارس، علی آبسالان در آستانه برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیك در جمع خبرنگاران در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به كاربران محاسبه و دریافت می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با بیان اینكه به دلیل وسعت و تنوع خدمات در یك شهر الكترونیكی و به روز شدن خدمات در این حوزه هیچ وقت نمی‌توان ادعا كرد كه ما یك شهر الكترونیكی كامل هستیم گفت: به همین منظور هیچگاه به معنای واقعی به مفهوم شهر الكترونیك نمی‌رسیم.

آبسالان با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساخت‌ها در ارایه خدمات مطلوب اینترنتی اظهار داشت: بر این اساس تا پایان سال پهنای باند اینترنت در مشهد به 150 "مگ پرسكنت " افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیك مشهد با بیان اینكه در مسیر توسعه فناوری نباید راه را اشتباه پیمود گفت: در این راستا و به منظور ارائه خدمات الكترونیكی دستگاه‌های نیازمند تغییر در فرایندهای اداری درون سازمانی خود هستند كه این امر مستلزم كسب آموزش و فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیك ( اله‌سیت 90) در مشهد اشاره كرد و افزود: این نمایشگاه با یك رویكرد ویژه در پی ایجاد هم‌افزایی خاص در میان مسئولان كشور است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
5
براي نفس كشيدن كنتور نذارين اينترنت مجاني پيش كش !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
1
3
ای بابا همین هفته پیش بود اقای بهمنی باد در غب غب انداخت گفت از شنبه قیمت ارز را بشدت پائین میاوریم . شد هیشکی و هیچی .
حالا وعده 7 سال دیگه میدهید تا انزمان استکبار جهانی به فریادمان رسیده.
قبلا وعده سر خرمن که شش ماه طول میکشید به وعده تحقق نیافتنی میگفتند الان شده 7 ساله. چه تورمی
نظرات بینندگان