arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰

ذوالنور: جریان انحرافی بدتر از انجمن حجتیه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران 80 درصد دولت را در مسیر انقلاب دانست و جریان انحرافی را خطرناکتر از انجمن حجتیه و دوران اصلاحات عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران 80 درصد دولت را در مسیر انقلاب دانست و جریان انحرافی را خطرناکتر از انجمن حجتیه و دوران اصلاحات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به فعالیتها و موفقیتهای دولت در بخشهای مختلف به خصوص اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: امروز 80 درصد دولت در مسیر انقلاب قرار دارد و جریان انحرافی در بدنه دولت نفوذ کرده است تا دولت را از مسیر اصلی خود خارج کند.

وی با اشاره به ماجرای برکناری وزیر اطلاعات اظهار داشت: جریان انحرافی قرار بود در این دستگاه مهم کشور نفوذ کند تا بتواند در اتفاقات مهم کشور از جمله انتخابات تأثیرگذار باشد.

ذوالنور افزود: اگر چه برخی از مسئولین کشور تحت تاثیر این جریان انحرافی قرار دارند اما با ورود رهبر معظم انقلاب این توطئه آنها در نطفه خفه شد.

جریان اصلاحات از رأس جریان انحرافی حمایت کرده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه عنوان کرد: کسی که  در فتنه 88 به دلیل مخالفت با این دولت و نظام دستگیر شد و از او به عنوان مغز متفکر اصلاحات یاد می‌کنند در خصوص شخصی که در رأس جریان انحرافی قرار دارد گفته است اگر او همینگونه پیش رود و کاندیدای ریاست جمهوری شود در این زمینه مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: خطر جریان انحرافی از تمامی خطراتی که در طول سی سال بعد از انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده‌ایم به مراتب بیشتر و سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی از انجمن حجتیه نیز خطرناکتر است افزود: مبانی اعتقادی انجمن حجتیه این بود که در دوران غیبت کبری هر پرچمی که به عنوان حکومت اسلامی برافراشته شود باطل است و باید با ترویج فساد و گناه زمینه را برای ظهور نزدیک کرد.

ذوالنور ادامه داد: گرچه انجمن حجته دم از مهدویت می‌زد و مدعی ملاقاتهای دروغین بود اما نتوانست در دولت و کشور نفوذ پیدا کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: جریان انحرافی به دلیل  اینکه بر قدرت پنجه انداخته است از این رو خطر آن به مراتب بیشتر از انجمن حجتیه است.

وی در ادامه با بیان اینکه جریان اصلاحات دروغین نیز 8 سال قدرت را در دست داشت و از همه جهت به ارزشهای نظام و انقلاب حمله می کرد افزود: جریان انحرافی از جریان اصلاحات نیز بدتر و خطرناکتر است چرا که جریان فاسد  اصلاحات در تریبونهای رسمی و مطبوعات زنجیره‌ای خود آشکارا حاکمیت دینی را مورد حمله قرار  می‌داد اما جریان انحرافی امروز سعی می‌کند تظاهر به دینداری داشته باشد و در ظاهر با دین درگیر نشود.

نظرات بینندگان