arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰

القاعده: مسلمانان امریکا سلاح بخرند و به مردم تیراندازی کنند!

القاعده یک نوار تصویری 100 دقیقه ای را در دو قسمت منتشر کرده که ظاهرا پس از مرگ اسامه بن لادن رهبر این گروه تهیه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
القاعده یک نوار تصویری 100 دقیقه ای را در دو قسمت منتشر کرده که ظاهرا پس از مرگ اسامه بن لادن رهبر این گروه تهیه شده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛در این نوار تصویری، از اعضای القاعده درخواست شده است در خاک دشمن به جهاد انفرادی مبادرت ورزند.

ایمن الظواهری ، که از دیرباز پس از بن لادن به عنوان مرد شماره دو القاعده مطرح بوده است و همچنین آدام قدهان Adam Gadahn امریکایی تبار از جمله کسانی هستند که در این نوار سخنانی ایراد کرده و گفته اند که مسلمانان ساکن در کشورهای غربی در موقعیت بسیار خوبی واقع شده اند تا نقش مهم و تعیین کننده ای در جهاد علیه صهیونیست ها و صلیبیون ایفا کنند.

این مرکز نظارت کننده پایگاههای اینترنتی در امریکا موسوم به "سایت" همچنین به نقل از زیرنویس سخنان آدام قدهان که به زبان انگلیسی سخن گفته است افزود : مسلمانانی که در ایالات متحده زندگی می کنند به آسانی می توانند بدون هیچ گونه کارت هویت یا سوابقی از خود ، سلاح های هجومی خودکار را از نمایشگاههای اسلحه خریداری کنند.

وی در ادامه می افزاید‌: این که ما اراده ی دشمنان زبون خود را با مبارزه با آنها از راه هدف قرار دادن شخصیت های با نفوذ و معروف دولت صلیبی و صهیونیستی، صنایع و رسانه ها تضعیف کنیم، بسیار حائز اهمیت است. این نوار تصویری از سوی شاخه رسانه ای القاعده موسوم به الصّحاب و با این عنوان که شما فقط مسئول خودتان هستید ، تهیه و توزیع شده است.

این نوار روز پنجشنبه روی وب قرار گرفت و با تصویر قدیمی بن لادن باز می شود که در آن نشان داده شده است وی کنار الظواهری نشسته و در سخنانش از اشغال سرزمین مسلمانان بدست کشورهای غربی انتقاد می کند.

سایت در ادامه افزود به نظر می رسد این نوار پس از مرگ بن لادن تهیه و منتشر شده باشد زیرا در آن به بن لادن اشاره شده است و عبارت خداوند او را رحمت کند را پس از اشاره به نام وی عنوان کرده است. دیگر شخصیت های مهم القاعده که در این نوار سخنرانی کرده اند عبارتند از ابو لیث اللیبی و عطیه الله .



راوی نوار تصویری نخست، همچنین نام چند نفر از مسلمانانی را که به جهاد انفرادی اقدام کرده اند اشاره کرده و از آنها به عنوان اسوه ها و انسان های کاملی یاد کرده است که باید از آنها تمجید شود و باید از آنها الگو گرفت.

ادام گاداهن چه گفت؟

سخنگوی امریکایی القاعده "ادام گاداهن" از مسلمانان امریکا خواست که سلاخ بخرند و و ان را حمل کرده و به مردم تیراندازی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ این ویدیو که نامش " به دیگران تکیه نکن " خود وظیفه ات را ادا کن" نام دارد توسط القاعده تولید شده است که در آن این امریکایی 32 ساله صحبت می کند.

وی که متولد کالیفرانیای امریکا است می گوید: خیلی اسان است که از اسلحه فروشی ها اسله بخرید و حملات مختلفی را انجام بدهید.

او می گوید: در امریکا به راحتی سلاح های گرم قابل دسترسی است. شما می توانید به یک اسلحه فروشی بروبد و با یک اسلحه کاملا اتوماتیک بیرون بیایید حتی بدون اینکه بخواهید کارت شناسایی را نشان بدهید.

در برخی از قسمت های این ویدیو، لوگوه ای اکسون، مریل لینچ و بانک امریکا به عنوان هدف های محتمل نشان داده می شوند.



وی می گوید: دسترسی به این جنایتکاران زیاد هم که شما فکر می کنید کار سختی نیست.

وی ادامه می دهد: منظورم این است که ما دیدیم که چگونه یک زن به پاپ حمله کرد یا چگونه به برلسوکنی حمله شد و صورت او زخمی شد.

این سخنگوی آمریکایی القاعده در پایان گفت: پس تنها باید ه خداد توکل کرد و مکان درست را انتخاب کرد!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
6
خدایا ما و جهان را از دست این شیاطین جانی نجات بده و نسلشان را منقرض کن.....
نظرات بینندگان