arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۰

خوش و ‌بش‌ احمدي‌نژاد با لاريجاني‌ها و عليكم‌السلام آغشته به لبخند به هاشمي/ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس‌جمهور در حين برگزاري مراسم، با آيت‌الله لاريجاني، علي لاريجاني، آيت‌الله مهدوي كني و سيدحسن خميني خوش و بش كرد و با عليكم‌السلام آغشته به لبخند به سلام هاشمي رفسنجاني پاسخ داد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، بيست و دومين سالگرد بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با سخنراني حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و حجت الاسلام سيدحسن خميني توليت حرم امام راحل در مرقد مطهر معمار كبير انقلاب اسلامي برگزار شد كه با حاشيه‌هايي نيز همراه بود.

* از ابتداي بامداد امروز تمامي مسيرهاي منتهي به حرم امام راحل با ترافيك شديد همراه بود كه پليس تلاش مي‌كرد با مديريت كردن ترافيك حاصل از حجم گسترده زائران امام راحل زمينه حضور به موقع همه رهروان و عزاداران امام خميني (ره) را در محل برگزاري مراسم ۱۴ خرداد فراهم كند.

* حضور گسترده مردم در مرقد مطهر امام راحل به حدي بود كه برخي عزاداران از شهر‌هاي مرزي كشور و با لباس‌هاي محلي خود در محل مراسم حاضر شده بودند.

* هنگام آغاز سخنراني حجت الاسلام سيدحسن خميني، حاضرين در مراسم براي دقايقي با سردادن شعار «ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند»، «دست خدا بر سر ما خامنه‌اي رهبر ما» از توليت حرم امام راحل استقبال كردند و سپس، سكوت را براي ادامه سخنراني نوه امام راحل مهيا كردند.

* سران قواي سه گانه و رئيس مجلس خبرگان رهبري از جمله مسئولان بلندپايه كشورمان بودند كه در جايگاه ويژه مسئولان قبل از آغاز سخنراني رهبر معظم انقلاب حضور يافتند. اما آيت الله هاشمي رفسنجاني در حين سخنراني مقام معظم رهبري به محل مراسم رسيد.

* ولي امر مسلمين جهان براي ايراد بيانات خود به جايگاه مخصوص سخنراني آمدند تا اينكه تمامي عزاداران امام راحل و رهروان راه معمار كبير انقلاب براي استقبال از جانشين امام راحل به پا خواستند و شعار دادند «صل علي محمد يار رهبر آمد»‌، «ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند»، «حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست».

* مقام معظم رهبري در بخشي از بيانات خود با اشاره به نقش مردم در اداره جامعه فرمودند كه "امام به مردم تفهيم كرد آن‌ها صاحب و مالك اين كشور هستند " كه اين جمله نائب الامام با تكبير حاضران و كساني كه خود را صاحب مملكت و انقلاب مي‌دانستند، مواجه شد.

* خوش و بش احمدي‌نژاد با مسئولان كشور از جمله حاشيه‌هاي اين مراسم بود، رئيس‌جمهور با آيت‌الله صادق لاريجاني، علي لاريجاني، آيت‌الله مهدوي كني و سيدحسن خميني براي دقايقي كوتاه در حين برگزاري مراسم گفت‌وگو كرد و البته آقاي هاشمي رفسنجاني نيز بعد از حضور جايگاه ويژه مسئولان به احمدي‌نژاد سلام كرد و با عليكم السلام آغشته به لبخند رئيس جمهور مواجه شد.

* در حلقه اول مراسم مسئولان كشوري و لشگري از جمله سرداران سپاه پاسداران و اميران ارتش و مسئولان قضايي و دولتي از جمله سعيد جليلي كه مثل هميشه با پسرش، به چشم مي‌خوردند.

* در حالي كه در سمت راست آيت الله صادق لاريجاني ، رحيمي معاون رئيس جمهور نشسته بود به محض ورود آيت‌الله مهدوي كني، رحيمي جاي خود را به رئيس مجلس خبرگان رهبري داد تا آيت الله مهدوي كني در كنار رئيس جمهور و رئيس قوه قضاييه بنشيند.

* برخي از دانشجويان با حمل و برافراشته كردن پرچم بحرين اعتراض خود را به قتل عام مسلمانان بحريني نشان دادند؛ دانشجويان با سر دادن شعار بحرين بحرين و مرگ بر آل سعود ضمن اعلام آ‌مادگي خود براي مقابله با اشغالگران سعودي از دولت نيز خواستند تا دستگاه ديپلماسي را براي مقابله با جنايات بحرين فعال‌تر از گذشته كنند. احمدي‌نژاد چندين بار با تكان دادن دستان خود، به ابراز احساسات دانشجوياني كه پرچم بحرين را برافراشته كرده بودند پاسخ داد.

* زماني كه مقام معظم رهبري به تعريف و تمجيد از جوانان امروزي مي‌پرداخت، جواناني كه خود را مخاطب رهبر معظم انقلاب مي‌دانستند از فرصت استفاده كرده و با سردادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس، بيان ولي‌امر مسلمين را تاييد كردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
شب تاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
رحیمی کنار رییس قوه ی قضاییه ؟ عجب ! عجب !
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
2
سر از کار این هاشمی در نیاوردیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
من كشته مرده اين خنده هاي ساختگي رئيس جمهور هستم !!!
نظرات بینندگان