arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

جنال بازی انگلیس - روسیه به سیاست کشیده شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از نمایندگان مجلس روسیه و یکی از مسئولان بلندپایه ورزش این کشور به حمایت از رفتار هواداران روس در طول یورو 2016 و دیدار با انگلیس پرداخت.

به گزارش انتخاب، به نظر می‌رسد اتفاقات دیدار انگلیس و روسیه که در حاشیه برگزاری این بازی رخ داد تمامی ندارد. بعد از آنکه هواداران روسیه پس از مسابقه به هواداران تیم ملی انگلیس حمله کردند و به زد و خورد در شهر مارسی پرداختند یکی از نمایندگان مجلس روسیه به حمایت از هواداران افراطی تیم ملی این کشور پرداخت و عنوان کرد رفتار آن‌ها طبیعی است. او همچنین در اظهار نظری عجیب عنوان کرد: هواداران روسیه باید این رفتارها را در طول برگزاری مسابقات یورو ادامه دهند و از تیم‌شان به این شکل حمایت کنند.

ایگور لبدف درباره این موضوع گفت: من هیچ کار اشتباهی از هواداران روسیه نمی‌بینم و نمی‌دانم که چرا سیاستمداران و افراد دیگر به انتقاد از هواداران ما می‌پردازند. باید این هواداران را تمجید کرد. آنچه در مارسی و دیگر شهرهای فرانسه روی داد مشکل هواداران نیست بلکه ناتوانی پلیس در نظم بخشیدن به آن‌هاست. ما از هواداران‌مان دفاع می‌کنیم و امیدواریم که آن‌ها این رفتارشان را ادامه دهند.

او که علاوه بر حضور در مجلس روسیه یکی از مسئولان بلندپایه ورزش روسیه است در پایان گفت: هواداران روسیه یکی از بهترین هواداران در جهان هستند. نمی‌دانم چرا رسانه‌ها تلاش می‌کنند رفتار آن‌ها را سرزنش کنند. اگر تحریک‌های هواداران انگلیس نبود آن‌ها به هیچ وجه به سمت طرفداران آن‌ها نمی‌رفتند. مشکل را انگلیسی‌ها را شروع کردند و هواداران روسیه در آن نقشی نداشتند. با این حال از هوادارانی که از کشورشان حمایت کردند تشکر می‌کنم. من به شخصه فکر می‌کنم وزیر ورزش روسیه آقای موتکو نیز حامی آن‌هاست که توانستند رفتار هواداران انگلیس را پاسخ دهند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان