arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰

استخدام در ادارات پايتخت ممنوع

بحث جذب نيروي انساني در استان تهران بويژه كلانشهر تهران ممنوع است و هيچ‌گونه جذب و استخدامي در سال جاري نداريم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تهران با اشاره به ظرفيت «جذب و استخدام نيروي انساني» در پايتخت افزود: بحث جذب نيروي انساني در استان تهران بويژه كلانشهر تهران ممنوع است و هيچ‌گونه جذب و استخدامي در سال جاري نداريم.

به گزارش انتخاب، نعمت‌الله تركي در گفت‌وگو با ايسنا، از تاييد هيات بدوي ديوان عدالت اداري مبني بر «كاهش ساعت ادارات» در كلانشهر تهران خبرداد و گفت: تاكنون بحثي درباره افزايش ساعات اداري كارمندان ادارات در تهران نداشته‌ايم.

وي با بيان اين كه هيچ‌گونه جذب و استخدامي در استان تهران از سال‌هاي پيش نداشتيم، افزود: تنها بخشي از سهميه استخدامي خانواد‌ه‌ شهدا و جانبازان كه مربوط به سال‌هاي گذشته است و از سنوات گذشته باقي مانده، توسط هر دستگاه به نسبت درخواستي كه داشته و براساس ساختار سازماني از بين فرزندان شاهد و ايثارگر استخدام كرده، لذا هيچ‌گونه جذب و استخدام ديگري در سال جاري نداريم.

وي با اشاره به كاهش ساعات اداري پايتخت نيز، گفت: هيات بدوي ديوان عدالت اداري بحث كاهش ساعت اداري در كلانشهر تهران را تاييد كرده است و منتظر ابلاغ آن هستيم و تاكنون بحثي درباره افزايش ساعات اداري كارمندان ادارات در تهران نداشتيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
این ممنوعیت فقط برای افراد عادی معنا داره والا متعدد دیده میشود که استخدام همچنان هست و اگر در جائی سخت گیری میشود سریع از راه دیگری همچون ساعتی و غیره استفاده میشود
نمونه آن در دانشکده نفت تهران - طرشت
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
البته برای مردم عادی نه نور چشمی ها .
نظرات بینندگان