arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰

آشوب هواداران خشمگين فوتبال به خاطر تساوی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی آشوب هواداران خشمگین کامرونی از تساوی تیم ملی فوتبال این کشور برابر سنگال نیروهای امنیتی کامرون با استفاده از ماشین آب پاش اقدام به متفرق کردن هواداران کردند. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی کامرونی ها انجام شد ، ساموئل اتوئو مهاجم پرسابقه تیم ملی فوتبال کامرون در دقیقه هشتاد و هفتم ضربه پنالتی را که به سود تیمش اعلام شده بود از دست داد تا خشم هواداران کامرونی برانگیخته شود.

به گزارش سرویس ورزشی "انتخاب"؛ تیم ملی فوتبال کامرون با این تساوی در شرایطی قرار گرفت که احتمال راه نیافتن این تیم به مرحله نهایی مسابقات جام ملتهای آفریقای سال دو هزار و دوازده افزایش یافت.

شاهدان ماجرا با اشاره به این مطلب خاطر نشان کردند در این آشوب ها که شنبه شب شکل گرفت چندین نفر زخمی شدند و هواداران شیشه های خودروها را شکستند و پیراهن هایی را که برای حمایت از مهاجم کامرون منقش به نام و تصاویر اتوئو بود پاره کردند. با این حال مقامات امنیتی کامرون در خصوص این درگیری ها اظهار نظر نکردند. ساموئل اتوئو بازیکن ملی پوش کامرون که در تیم فوتبال اینتر میلان نیز توپ می زند پس از این دیدار در یک گفتگوی تلویزیونی از هواداران تیم ملی فوتبال کامرون خواست وی را ببخشند.

وی در ادامه اظهار داشت زمانی که من گلزنی می کنم شما مرا بالا می برید اما امروز این پنالتی را که می توانست منجر به پیروزی ما شود از دست دادم و من مسئولیت این عملکرد بد خود را می پذیرم.

اتوئو همچنین افزود می دانم که مردم کامرون می خواهند که ما به پیروزی برسیم و آنها را شاد کنیم اما من آن ضربه پنالتی را از دست دادم و از آنها می خواهم مرا ببخشند.

تساوی دو تیم ملی فوتبال کامرون و سنگال ممکن است در نهایت منجر به آن شود که این تیم که سابقه هشت دوره حضور پیاپی در مسابقات جام ملتهای آفریقا را دارد ،‌ از حضور در دوره بعدی این مسابقات که به میزبانی دو کشور گینه استوایی و گابن برگزار می شود ، باز بمانند. به گزارش خبرگزاری رویترز از یائونده ، تیم ملی فوتبال کامرون تاکنون چهار بار عنوان قهرمانی جام ملتهای آفریقای را از آن خود کرده است.
نظرات بینندگان