arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

شمس: فقط کفاشیان با من مشکل دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سین شمس برخلاف میل باطنی‌اش فردا با فولاد ماهان قرارداد می‌بندد.

تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین نتایج خوبی نگرفت و همین باعث شده دوباره نام حسین شمس سر زبان‌ها بیفتد. سرمربی سابق تیم ملی که اخیرا از این تیم جدا شده، هنوز هم دوست دارد سرمربیگری تیم ملی را قبول کند اما این را می‌داند که علی کفاشیان علاقه‌ای به حضور او روی نیمکت تیم ملی ندارد. شمس به همین دلیل با باشگاه فولاد ماهان اصفهان مذاکره کرده و صبح فردا به اصفهان می‌رود تا قراردادش را ثبت کند. البته او هنوز هم چشمش به نیمکت تیم ملی است و دوست ندارد تیم ملی را از دست بدهد.

*بالاخره وضعیت شما چه شد؟ مربی تیم ملی که نمی‌شوید؟

من فردا دارم می‌روم اصفهان. با فولاد ماهان اصفهان توافق کرده‌ام. فقط می‌روم که قراردادم را ثبت کنم و برگردم. این دفعه هم اگر قرارداد ببندم، دیگر دوشغله نمی‌شوم و حاضر نیستم از تیم باشگاهی‌ام بزنم و برای تیم ملی وقت بگذارم. آقایان می‌گویند مربی خارجی می‌خواهند و من هم نمی‌توانم منتظر بمانم. دوستان مربی خارجی دوست دارند.

*این‌که گفته‌اید با مربیان پرتغالی مذاکره کرده‌اند درست است؟

چند تا از ایجنت‌ها زنگ زده‌اند و گفته‌اند که با مربیان پرتغالی مذاکره شده. مربیان پرتغالی هم ابراز تمایل کرده‌اند که با ایران همکاری کنند. به هر حال ایران یکی از تیم‌های مطرح دنیاست و جایگاه خوبی در رنکینگ فیفا دارد. انصافا پرتغالی‌ها هم مربیان خوبی دارند. خب اگر قرار است مربی خارجی بیاورند که من دیگر نمی‌توانم کار کنم.

*شما گفته‌اید تیم ملی فوتسال ایران به این دلیل با چند تغییر در تورنمنت چین شرکت کرده که مدیرعامل منصوری در ترکیب تیم دخالت کرده. منظورتان چیست؟

منصوری یک ماه دیگر در جام باشگاه‌های آسیا بازی دارد. آن‌ها از یک ماه جلوتر بازیکنانشان را از تیم ملی گرفته‌اند. قبل این‌که من بروم هم مدیرعاملشان چند بار مصاحبه کرده بود که کشاورز را می‌خواهد اما من به این مصاحبه‌ها توجه نکردم. کشاورز بهترین بازیکن دفاعی آسیا است و یکی از بهترین‌های دنیا. ما اگر کشاورز را در تورنمنت چین در ترکیب تیم‌مان داشتیم قهرمان می‌شدیم. برزیل که با تیم دومش آمده بود و آن‌ها شناخت چندانی از تیم ما نداشتند. شاید به این دلیل که برزیل تیم جوان‌تری را فرستاده بود ما می‌توانستیم راحت آن‌ها را شکست دهیم و قهرمان شویم. اما باشگاه منافع خودش را به منافع ملی ترجیح داد و حالا شاید سوم شویم. البته اگر من سرمربی تیم ملی بودم اجازه نمی‌دادم سه بازیکنم را بگیرند. فدراسیون در نبود من، این بازیکنان را از تیم ملی جدا کرد.

*ظاهرا در داخل فدراسیون فقط کفاشیان با سرمربیگری شما مشکل دارد؟

فقط کفاشیان با من مشکل دارد. البته من و کفاشیان دوست هستیم. ولی او رئیس فدراسیون است و دلش می‌خواهد مربی خارجی بیاورد. من حتی امروز هم به او زنگ زدم و فوت پدرش را تسلیت گفتم. این‌طور نیست که فکر کنید ما با هم مشکل داریم. ولی خب او رئیس فدراسیون است و دوست دارد تیم ملی فوتسال مربی خارجی داشته باشد. من هم نمی‌توانم کاری کنم.


* خبر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
این کفاشیان دیگه شورشو در آورده؟
امیر المومنین می فرماید: برصورت چاپلوسان خاک بپاشید

اگر مردید پیام مرا سانسور نکنید
نظرات بینندگان