arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

تیر‌ماه ۹۵، فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصيلان دانشگاه ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان وظيفه عمومي ناجا، کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم تير ماه ۱۳۹۵ هستند، به خدمت فراخواند.

به گزارش مهر، سازمان وظيفه عمومی ناجا طی اطلاعيه ای اعلام کرد: کليه مشمولان فارغ  التحصيل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگه آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومی ناجا به تاريخ يکم تير ماه ۱۳۹۵ دريافت داشته اند برابر مفاد اين اطلاعيه برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام کنند.

۱- کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهی که تاريخ اعزام آنان يکم تير ماه سال ۹۵ است، موظف هستند روز سه شنبه مورخ۱/۴/۱۳۹۵، در محل و ساعتی که توسط اين سازمان در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند.

۲- برابر ابلاغ ستاد کل نيروهای مسلح اعزام تيرماه مشمولان سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش سهميه سال ۱۳۹۵ متوقف و تاريخ اعزام آنها تا آبان ماه ۱/۸/۱۳۹۵ تمديد شده است.

۳- اعزام به آموزش مشمولان نخبه ، در تاريخ ۱/۴/۱۳۹۵ انجام می پذيرد ، لذا اين مشمولان باید ضمن هماهنگی با بنياد نخبگان نيروهای مسلح و اطمينان از اعزام به آموزش خود ،برابر برگه های معرفی نامه صادره از سازمان وظيفه عمومی به محل های تعيين شده برای آموزش مراجعه کنندکه پس از اتمام آموزش ،پروژه تحقيقاتی خود را ادامه خواهند داد.

۴- اعزام مشمولان هيئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در تاريخ ۱۵/۵/۱۳۹۴ انجام می پذيرد ، لذا اين مشمولان باید از مراجعه در تاريخ ۱/۴/۱۳۹۵ خودداری کنند.

۵- آن دسته از مشمولانی که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح نشدهاند و يا درخواست اعزام از طريق نخبگان ، امريه دستگاه هاي غيرنظامی ، سرباز معلم و ... داشته اند می توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پليس +۱۰) مراجعه و نسبت به دريافت برگه مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

۶- عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعيين شده غيبت محسوب میشود ضمنا تاکيد می شود ، کليه مشمولان اوراق مربوط به اعزام به خدمت شامل (برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون ، برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه ، کارت ملی و ...) در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند
نظرات بینندگان