arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

کروش: دایی و فیگو، سوپراستار به دنیا نیامده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی عقیده دارد که بازیکنانی مثل فیگو و دایی سوپر استار به دنیا نیامده اند.

کارلوس کروش در نشست خبری بعد از بازی حضور پیدا کرده بود، درباره اردوهای برگزار شده تیم ملی گفت:« یک اردوی سه روزه دیگری را در راستای کمپ‌های کوچک‌مان به پایان رساندیم. هدفمان این بود که راجع به بازیکنان به شناخت برسیم و در این سه روز به هدفمان رسیدیم. در حال حاضر فصل به پایان رسیده است و وقت استراحت بازیکنان است و بعضی از آن‌ها خسته هستند، اما از تعهد بازیکنان تیم ملی رضایت دارم و مرحله اردوهای ما برای آماده سازی مسابقات جام جهانی است.»


کروش با اشاره به تیم ملی امید ادامه داد:« مرحله بعدی آماده سازی تیم المپیک برای مسابقات انتخابی المپیک است. از همه دست اندرکاران می خواهم که تمرکزشان را بر روی این موضوع معطوف کنند، چون بازی مقابل عراق برای ما بسیار مهم است.»

کروش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید، شما بازیکنانی همچون فیگو را به فوتبال معرفی کردید، آیا در بازیکنان ایرانی نیز این پتانسیل وجود دارد؟ گفت:« فکر می‌کنم در همه جای دنیا که ایران هم شامل آن می‌شود، پتانسیل وجود دارد. آن چیزی که اهمیت دارد،‌ درست بازی کردن است. بازیکنانی همچون فیگو یا علی دایی سوپر استار به دنیا نیامده‌اند، بلکه سخت کار کرده‌اند که به این مرحله رسیدند. اگر یک بازیکنی سوپر استار می‌شود با جادوگری نیست، بلکه سخت کار کرده است. تمام دست اندرکاران باید دست به دست هم بدهند و با هم تعامل داشته باشند. هر کسی به بهترین شکل باید کار خود را انجام بدهد.»

در ادامه این نشست خبرنگاری پرسید که تذکر شما در میان بازی به آرش افشین چه بود؟ که کروش با خنده پاسخ داد:«این یک صحبت خصوصی بود.»
سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه درباره دیدار تیمش برابر تیم ملی امید نیز گفت:« چیزی که من امروز درون زمین دیدم، نه دو تیم که یک تیم و آن هم تیم ملی ایران بود. آنچه امروز دیده شد تمرین و بازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود که همه با یک هدف که سربلندی ایران است، کار می‌کردند. بنابراین نتیجه‌ اصلا مهم نیست.»

او در پایان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره علی کریمی و حمید بابازاده ، مربی و دروازه‌بان‌های تیم ملی گفت:« من درباره علی کریمی و هیچ بازیکنی جداگانه صحبت نمی‌کنم، بلکه همه بازیکنان تیم ملی در نظر من یکسانند.‌ درباره بابازاده هم نمی توانم پاسخی بدهم، چرا که تکلیف همکاری او با تیم ملی فدراسیون فوتبال مشخص می‌کند که در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.»

نظرات بینندگان