arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

افزایش 15 درصدی شهریه متغیر دانشگاه ازاد اسلامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهریه متغیر دانشگاه ازاد اسلامی ترم تحصیلی آینده 15 درصد افزایش می یابد.

به گزارش صدا و سیما، معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی درآئین تودیع  دکتر فروغی ابری و معارفه دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد اصفهان گفت :  واحد های دانشگاهی استانی مجازند کمتر از 15 درصد هم اعمال کند.

 حجت السلام علی عسگری با اشاره به اینکه برابر قانون باید 25 درصد شهریه در سالهای قبل افزایش می یافت گفت :‌با این حال هیئت امنای دانشگاه تصمیم گرفت فقط 15 درصد شهریه متغیر را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه مهمترین راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی اقتصاد مقاومتی مبتنی بر شرکت های دانش بنیان است افزود : در حال حاضر 100 مرکز رشد در دانشگاه  تاسیس شده که این کمیت در حال افزایش است.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی شهرک های فناوری ساحا با شکلی جدید نسبت به شهرک علمی و فناوری دولتی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت : استادان دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در یک تعامل منسجم با صنعت و کار افرینان در این محل مستقر خواهند شد.

حجت السلام علی عسگری افزود : در حال حاضر 60 درصد درامدهای دانشگاه از شهریه دانشجو و 20 درصد آن از شرکت ها دانش بنیان و تولیدات دانشگاه تامین می شود.

وی گفت : با برنامه ریزی انجام شده در آینده قرار است 40 درصد هزینه های دانشگاه از شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد تامین شود .
نظرات بینندگان