arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

اظهارات پزشکیان درباره قیمت داروهای وارداتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنس دارویی یک دلاری در ترکیه با قیمت ده دلار به مردم قالب شد، گفت: بنده به شخصه درخواست کردم که با ارز مشخص برای واردات دارو اقدام کنیم اما شاهد بودیم که داروهای یک دلاری به قیمت ده دلار به مردم قالب شد.
 
به گزارش انتخاب مسعود پزشکیان با اشاره به اینکه در دنیا رضایت مشتری اصل قرار داده می‌شود گفت: ابتدا باید تعریف کنیم که هدف ما در ایران رضایت مشتری است یا کسب سود؟
 
وی در مراسم روز ملی اصناف با بیان اینکه بنده هم از مجلس شورای اسلامی گلایه دارم اظهار کرد: از مجلس گلایه دارم چرا که همین مجلس بود که که هدفمندی یارانه ها را مدنظر قرار داد و پس از آن نمایندگان و دولت آن را زیر سوال بردند و به راحتی از 20 درصد اعتباری که به کارخانه‌ها و اصناف اختصاص می‌یافت گذشتند. وی با بیان اینکه جنس دارویی یک دلاری در ترکیه با قیمت ده دلار به مردم قالب شد، گفت: بنده به شخصه درخواست کردم که با ارز مشخص برای واردات دارو اقدام کنیم اما شاهد بودیم که داروهای یک دلاری به قیمت ده دلار به مردم قالب شد.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خودمان مراقب نباشیم بی‌اعتمادی در جامعه شکل می‌گیرد. نباید حاکمیت و مردم متضرر شوند. باید کاری کنیم که رضایت مشتری مد نظر قرار گیرد و همه از مسائل مختلف منتفع شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان