arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

"نگذارید این وبلاگ نویس شلاق بخورد!"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید احمد نبوی، یکی از فعالان سیاسی با نوشتن یادداشتی از رئیس جمهور خواست مانع ازشلاق خوردن یک وبلاگ نویس ساوه ای شود:

تقریباً بطور معمول هر رئیس جمهوری که به مسند ریاست تکیه می زند در روزهای اول چندین دستورالعمل را به سرعت عملیاتی می کند، از جمله این دستورها که چند رئیس جمهور گذشته در ابتدای کارشان انجام دادند اعلام عدم شکایت از اصحاب رسانه توسط دولت وی بوده است و برخی از این رؤسای جمهور شکایت دولت قبل از اصحاب رسانه را نیز کأن لم یکن تلقی نموده اند و شکایت دولتی ها را از اصحاب رسانه پس گرفته اند.

 با عنایت به این موضوع، میخواستم آقای رئیس جمهور را از جریان شکایت دولتی ها از یک وبلاگ نویس اهل شهرستان ساوه، مطلع نمایم و به ایشان بگویم که به زودی یک وبلاگ نویس منتقد دولت قبل به دلیل عدم بازپس گیری شکایت دولتی ها که جنابعالی دستور داده بودید و اقدام نشد، قرار است در ساوه و در دولت شما براساس شکایت سه مدیر استانی (444 ضربه شلاق) بخورد.

 آقای رئیس جمهور در سال آخر دولت تدبیر و امید، امید آن می رود که تدبیرگر خوبی باشید و طرفداران خود را امیدوار به آینده نمایید... شاید دستور اکید شخص رئیس جمهور به دستگاههای دولتی و خصوصاً فرماندار ساوه برای بازپس گیری شکایت دولتی ها، برای اینکه یک وبلاگ نویس در دولت شما شلاق نخورد، حال طرفداران شما را حداقل در شهرستان ساوه خوب کند.
    
باتشکر     
سید احمد نبوی
فعال سیاسی
نظرات بینندگان