arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

شوک‌زدگی مسکو از درخواست دیپلمات‌های آمریکایی!

"ماریا زاخارووا،" سخنگوی وزارت خارجه روسیه، به خبرنگاران گفت: من شوک زده شدم زمانی که فهمیدم تعدادی از کارمندان وزارت خارجه آمریکا خواهان اجرای سناریوی نظامی در سوریه شده‌اند چرا که این درخواست از سوی چند دیپلمات صورت گرفته است همان کسانی که باید برای حل و فصل سیاسی و مسالمت آمیز بحران تلاش کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد درخواست دیپلمات‌های آمریکایی برای حل نظامی بحران سوریه شوک‌برانگیز است.

به گزارش انتخاب،  "ماریا زاخارووا،" سخنگوی وزارت خارجه روسیه، به خبرنگاران گفت: من شوک زده شدم زمانی که فهمیدم تعدادی از کارمندان وزارت خارجه آمریکا خواهان اجرای سناریوی نظامی در سوریه شده‌اند چرا که این درخواست از سوی چند دیپلمات صورت گرفته است همان کسانی که باید برای حل و فصل سیاسی و مسالمت آمیز بحران تلاش کنند.

وی افزود: ما بحران‌های زیادی را در خاورمیانه و شمال آفریقا دیده‌ایم. راه‌های نظامی تنها به وخامت اوضاع منجر می‌شود. ما دیدیم که چه بلایی به سر عراق و لیبی و دیگر کشورها آمد. مهم‌تر از همه این است که جهان درک کرده که آمریکا به رغم ایدئولوژی‌اش اذعان می‌کند که این روش اشتباه است. چرا ما دوباره پنج یا ۱۰ سال را تلف کنیم و بعد به اشتباهاتمان اعتراف کنیم؟

زاخارووا گفت: در واشینگتن کسانی هستند که خواهان مذاکره سیاسی می‌باشند. مسکو برای حمایت از این تیم هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد.
نظرات بینندگان