arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

51 فيلم سينمايي در چهارمين جشنواره فيلم پليس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 51 اثر در بخش فیلم های سینمایی به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم پلیس ارسال شد. به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره فیلم پلیس، در این دوره از جشنواره بعد از اعلام آمادگی تهیه کنندگان سینما برای حضور آثار اجتماعی در جشنواره فیلم پلیس، 51 فیلم سینمایی 35 میلیمتری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
به گزارش انتخاب؛ کارشناسان منتخب شورای برگزاری جشنواره، علاوه بر بررسی این تعداد که فرم فراخوان آنها ازجانب تهیه کنندگان پر شده است، تمام آثار سینمایی با رویکرد پیشگیری اجتماعی را از دوره سوم تا کنون نیز مورد بررسی قرار داده و در جهت رونق بیشتر جشنواره و بهره مندی مخاطبان از فیلم های اجتماعی، به تناسب موضوع آثار، رایزنی و هماهنگی های لازم را با صاحبان فیلم ها برای شرکت در جشنواره از مدتی قبل آغاز کرده اند. بر اساس این خبر، از این مجموعه فیلم های اجتماعی مورد نظر، تعدادی به بخش مسابقه سینمای ایران راه می یابند.

که متناسب با ظرفیت اکران جشنواره از 11 تا 14 تیر به نمایش در خواهند آمد. از 51 فیلم راه یافته به دبیرخانه جشنواره فیلم پلیس 23 فیلم تا کنون اکران عمومی نشده اند. دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم پلیس بعد از اعلام فراخوان جشنواره در تهران و استان های کشور پذیرای آثار در پنج بخش فیلم های سینمایی، کوتاه داستانی، مستند، فیلمنامه بلند و فیلم های ویدئویی بوده است. این جشنوار با رویکرد «پلیس، سینما، پیشگیری اجتماعی» ازجانب معاونت اجتماعی ناجا 11 تا 14 تیر در تهران برگزار می شود.
نظرات بینندگان