arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

احتمال استیضاح وزیر بهداشت و راه به خاطر سربازان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رضایی، عضو مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: هم اکنون به همراه سایر نمایندگان استان فارس بسیج شده ایم و در بیمارستان محل بستری سربازانی هستیم که در مسیر بازگشت از پادگان دچار سانحه شده و بیست نفر آنها کشته شده اند.

به گزارش روزپلاس، این نماینده مجلس در خصوص اوضاع بیمارانی که از این حادثه جان سالم به سر بردند به روزپلاس گفت : اوضاع مساعد نیست، خیلی از بیماران و خانواده های آنان از کیفیت رسیدگی بیمارستان راضی نیستند که همین موضوع باعث حضور نمایندگان استان فارس برای پیگیری روند رسیدگی به این عزیزان شده است.

وی افزود: بعد از بازدید و برگزاری جلسات فوری تصمیم می گیریم وزیر بهداشت و وزیر راه و ترابری را به مجلس فرا بخوانیم و باید دید چه خواهد شد.

این نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: با وجود تخصصی بودن بیمارستان محل بستری سربازان شاهد نارضایتی خانواده های این عزیزان هستیم.
 
وی با اشاره به وخامت حال تعدادی از سربازان می گوید: چند تن از نمایندگان فارس که متخصص هستند مشغول ویزیت سربازان بوده و بعد از جلسه جمع بندی لازم در این باره صورت می گیرد.
نظرات بینندگان