arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

رحیمی در جلسه معارفه بازهم "دکتر" شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم توديع و معارفه امروز در وزارت نفت با حواشي همراه بود كه عدم حضور مسعود ميركاظمي وزير معزول نفت از جمله اين حواشي است.
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، صبح امروز محمد علي آبادي به طور رسمي و با معارفه آقاي رحيمي معاون اول رئيس جمهور به عنوان سرپرست وزارت نفت آغاز به كار كرد؛ اين جلسه نيز داراي حواشي بود كه در زير به بعضي از آنها اشاره مي شود.
* جلسه در ساعت 11 و با حضور محمد علي آبادي و محمد رضا رحيمي به طور رسمي آغاز شد امامسعود مير كاظمي در جلسه حضور نداشت كه به گفته مجري برنامه وي در يك سفر به سر مي برد.
* در اين مراسم مجري برنامه نيز بارها رحيمي معاون اول رئيس جمهور را با عنوان "دكتر " خطاب كرد.
* از نكات بارز اين جلسه حضور محمدرضا تمدن استاندار تهران بود كه در بعضي از موارد نيز يادداشت هايي را به رحيمي مي داد.
* در بنر جايگاه نوشته شده بود، معارفه آقاي علي آبادي به عنوان سرپرست وزارت نفت و توديع آقاي ميركاظمي وزير اسبق نفت كه موجب شد تا آقاي رحيمي به برگزار كنندگان اين جلسه بگويد اسبق به وزراي قبل گفته مي شود ونه به آقاي ميركاظمي كه يكي از حضار گفت، بعد از آقاي ميركاظمي آقاي رئيس جمهور سرپرست شد و اكنون نيز آقاي علي آبادي سرپرست شده است.
* آقاي رحيمي در بين سخنانش به جاي لفظ معارفه آقاي علي آبادي از تعرفه استفاده كرد و گفت امروز آمديم براي تعرفه آقاي علي آبادي.
*در پايان نيز محافظاني كه در جلسه حضور داشتند، چندين بار با بد اخلاقي با خبرنگاران برخورد كر
دند كه موجب ناراحتي معاونن اول شد به طوري كه در بعضي از موارد نيز به آنها تذكر داد. * در پايان جلسه آقايان علي آبادي و رحيمي و تني چند از روساي شركت هاي اصلي وزارت نفت براي زيارت قبور شهداي مدفون در وزارت نفت بر سر مزار آنها حاضر شدند.
نظرات بینندگان