arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

میرکاظمی قهر کرد و به مراسم تودیعش نیامد/ رحیمی: کاش قبول زحمت می کردند، ما همیشه تابع ایشان بودیم

در این مراسم، محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد نیز به دلیل عدم حضور میرکاظمی، محترمانه از او انتقاد کرد و گفت: کاش ایشان قبول زحمت می کردند و حداقل در مراسم تودیع خود شرکت می کردند.البته مسائل دیگری هست که به نظر می رسد او راضی است آنها را بپردازد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت که اخیراً از سمتش برکنار شد، در مراسم تودیعش شرکت نکرد.
 
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ سکوت میرکاظمی پس از برکناری اش و عدم حضور او در مراسم تودیعش، این گمانه زنی را تقویت می کند که او به خاطر برکناری اش از وزارت نفت، از مقامات عالی رتبه ی دولت از جمله احمدی نژاد، قهر کرده است.
 

 
البته در این مراسم، محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد نیز به دلیل عدم حضور میرکاظمی، محترمانه از او انتقاد کرد و گفت: کاش ایشان قبول زحمت می کردند و حداقل در مراسم تودیع خود شرکت می کردند.
 
وی درمراسم معارفه ی علی آبادی، پس از اعطای حکم سرپرستی وی در جمع مدیران و معاونان وزارت نفت با گلایه از غیبت سید مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت در مراسم تودیع امروز، گفت: جای میرکاظمی در این نشست کاملا خالی است و شخصا علاقه مند به حضور وی برای تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی ایشان بودم.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در طول مدت مدیریت میرکاظمی در وزارت نفت دولت به طور کامل تابع نظر ایشان بود، تصریح کرد: در کارگروه ویژه رئیس جمهور در امور نفت تمامی مصوبات دولت برای توسعه صنایع نفت و گاز مطابق با میل میرکاظمی مصوب و ابلاغ شد.

رحیمی با اعلام اینکه شخصا به عنوان یک همکار وی در دولت از هیچ کمک و حمایتی در طول مدیریت وزارت نفت دریغ نکردم، بیان کرد: ای کاش میرکاظمی قبول زحمت می کردند و به مراسم تودیع خود تشریف می آوردند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در دوران مدیریت میرکاظمی در وزارت نفت اتفاقات میمون و قابل توجهی به وقوع پیوست، تاکید کرد: میرکاظمی با همکاری تمامی مدیریتهای صنعت نفت تمامی مساعی خود را برای توسعه این صنعت به کار بستند.

رحیمی با اعلام اینکه وزیر سابق نقت باید در مراسم امروز حضور شایسته ای پیدا می کرد، یادآور شد: مسائل دیگری هست که به نظر می رسد او راضی است آنها را بپردازد!
 
رحیمی در مورد این بخش از سخنانش، توضیح بیشتری نداد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
چرا همه با قهر و دلخوری از این دولت میروند . آقای احمدی نژاد اون ها که در تاریخ جاودانه ماندند کسی را از خودشان نرنجاندند .
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
الحمدلله رب العالمين وضعمون خيلي خوب شده تا سر كاريم يعني بر صندلي تكيه داريم حرفي نمي زنيم كه پايه هاي ميزمون تكون بخوره همين كه ورمون ميدارن داد و بيداد ميزني، قهر ميكنيم - راستي ياد حرفاي وزراي خارجه آمريكا افتادم تا سر كارن با ايراني جماعت دشمن سرسخت و همينكه از اريكه صندلي پايين ميان حقا ميدن به ايرانيا - نكنه ما هم مثه اونا شديم
نظرات بینندگان