arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

دايي: مطمئنم پرسپوليس قهرمان مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دوست داشتم در دیدار فینال، مقابل استقلال بازی می ‌کردیم. علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با ملوان در فینال جام حذفی افزود: برای رسیدن به فینال، مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم و در جام حذفی این فصل، با تیم ‌های اسم و رسم دار بازی کردیم و بازی‌ های سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

به گزارش انتخاب؛ وی گفت: حریف ما در فینال، ملوان است که در لیگ برتر 6 امتیاز برابر این تیم از دست داده ‌ایم و اگر آن 6 امتیاز را از ملوان گرفته بودیم، جایگاه پرسپولیس در پایان لیگ بسیار بهتر بود. سرمربی پرسپولیس افزود: ‌برای قهرمان شدن و راهیابی به بازی های سال آینده نیازمندیم که بازی رفت و برگشت را ببریم. دایی گفت: ملوان تیم بزرگی است و شایستگی‌ هایش را در این فصل نشان داده است؛ بازی سختی برابر این تیم داریم و برای قهرمان شدن باید این تیم خوب را ببریم.

وی درباره اینکه چرا میاچ از ابتدای فصل به کادر فنی اضافه نشد، افزود: میاچ را نمی توانستیم از اول اضافه کنیم، البته وی خیلی کمک کرد، اما نباید سعی و تلاش بازیکنان را از یاد ببریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: هر موفقیتی مرهون تلاش مجموعه تیم و میاچ نیز جزئی از کادر فنی است .

دایی افزود:‌ من میاچ را با شناخت به کادر فنی اضافه کردم، از بقیه همکارانم هم تشکر می‌کنم. وی گفت: ما سعی می‌کنیم پرسپولیس را به موفقیت برسانیم، در دور رفت، نقاط ضعفی داشتیم که در دور برگشت آنها را جبران کردیم و پرسپولیس در دور برگشت نتایج بهتری گرفت. دایی در مورد اینکه در صورت قهرمانی در این تیم، یک فصل دیگر خواهد ماند یا نه؟ گفت: تا روز جمعه، میهمان پرسپولیس هستم و تا آن روز با این باشگاه قرارداد دارم، بعد از آن من و باشگاه پرسپولیس می‌توانیم در مورد آینده تصمیم گیری کنیم. وی افزود: من شرایطی دارم؛ چه پرسپولیس قهرمان جام حذفی بشود و چه نشود، البته من مطمئن هستم که پرسپولیس قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ‌من فعلا به مسائل دیگر فکر نمی‌کنم و هدفم فقط خدمت است، در طول فصل هم نشان دادم به دنبال چیزی خاصی نیستم و هر چه دارم از لطف خداوند است و اگر جایگاه کوچکی بین مردم دارم، لطف خداوند است و هدفم هم چیزی جزء خدمت نیست.

دایی درباره اینکه قول قهرمانی در 3 جام را به هواداران داده است ، گفت: من هیچ وقت قول قهرمانی ندادم، یک مصاحبه از من بیاورید که در آن قول قهرمانی داده باشم، وقتی قراردادم جمعه این هفته تمام می‌شود چگونه می‌توانستم قول قهرمانی در 3 جام را بدهم آن هم در حالی که مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور انجام می‌شود، این حرف‌ ها غیر منطقی است، برخی این حرف‌ ها را می زنند تا مرا به حاشیه بکشند و ذهن هواداران را خراب کنند.

وی افزود:‌ ما روی هواداران حساب ویژه ای باز کرده‌ ایم زیرا حضور آنها باعث می ‌شود، پرسپولیس بهتر بازی کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد : همانطور که دیدید در بازی با سپاهان نیز حضور آنان به ما کمک کرد و آنان تیم‌شان را تشویق کردند و در این بازی بعد از 120 دقیقه در ضربات پنالتی بازی را بردیم . دایی با بیان اینکه همه فکر من این است که در این جام قهرمان شویم، گفت: ‌گرفتن جشن قهرمانی در تهران یا انزلی فرقی برای ما ندارد زیرا وقتی پرسپولیس قهرمان شود، هواداران ما در سراسر ایران خوشحال می‌شوند.

وی افزود: تمام سعی و تلاش من موفقیت است، اما اگر کل خواسته های من این بوده باشد، در جا زده‌ ام. سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا برخی بازیکنان نمی‌توانند در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کنند و فقط سپهر حیدری در این نشست‌ ها حاضر می‌شود، گفت: حیدری کاپیتان و بزرگ‌ تر تیم ماست و کادر فنی تشخیص می‌دهد چه کسی در نشست‌های خبری حاضر شود، ضمن اینکه من چنین چیزی را در تیمم ندیدم، من در تیمی که کار می‌کنم اجازه نمی دهم چنین‌ اتفاق‌های رخ دهد.

دایی در مورد اینکه برخی تیم‌ها در حال جذب بازیکنان جدید هستند، اما پرسپولیس هنوز کاری نکرده است، گفت: جایگاه این سخنان اکنون نیست، اجازه بدهید بازی‌ها تمام شود تا بعد.

وی در مورد ضعف خط دفاع این تیم در بازی با فولاد گفت: من درباره کل سیستم دفاعی تیمم‌ صحبت می‌کنم که در نیمه نخست آن بازی مشکل داشت. دایی افزود: اگر خط هافبک خوب کار می‌ کرد مهاجمان حریف با دروازه بان ما تک به تک نمی‌ شدند البته در آن نیمه بازیکنان ما با هوش زیاد خود توپ ‌ها را جمع کردند اما در نیمه دوم با صحبت‌ هایی که انجام دادم اجازه ندادم مهاجمان فولاد فرصتی نصیب‌شان شود آن هم در حالی که این تیم بهترین خط حمله لیگ را داشت.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی در شرایط بسیار سختی برگزار می ‌شد، دمای بیش از 50 درجه و رطوبت بالای 70 درصد و گرد و غبار بسیار شدید اجازه بازی فنی به تیم‌ ها را نمی ‌داد ضمن آنکه ما چند روز قبل نیز 120 دقیقه برابر سپاهان بازی کردیم و بازیکنان ما از نظر قوای جسمانی تحلیل رفته بودند.

دایی افزود:‌ پرسپولیس در دیدارهای اخیر در خط دفاع عملکرد خوبی داشته است و ما چند گل در دیدارهای اخیر خورده‌ایم، معتقدم وقتی تیم گل می‌زند همه تیم گل می‌ زنند و وقتی گل می‌خوریم همه تیم می‌خورند.

وی گفت:‌ در مورد اینکه دوست داشت از نظر قلبی در فینال با استقلال بازی کند یا ملوان گفت: قلبا دوست داشتم استقلال برابر ملوان پیروز شود تا بار دیگر برابر این تیم در فینال بازی کنیم و من با استقلال روبه رو شوم، البته منکر شایستگی‌های ملوان نمی‌شوم آنها با انجام بازی منطقی، استقلال را شکست دادند و چندین فرصت گلزنی را هم از دست دادند.

سرمربی پرسپولیس افزود:‌ در مورد اینکه پس از برکناری بن ‌همام از ریاست afc آیا به دنبال مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا است یا نه؟ افزود:‌ من به مدیریت فکر نمی‌کنم ضمن اینکه مدیریت در چنین جایگاهی حمایت همه جانبه یک کشور و دولت را می‌خواهد. دایی تصریح کرد :‌ بن‌همام به همین سادگی رئیس afc نشده سرمایه‌گذاری و لابی‌ های فراوانی شده بود تا او رئیس afc شود اما من فقط به خواست خدا عضو کمیته فنی فیفا شدم و یک نفر هم حامی من نبود. وی افزود:‌ رئیس فدراسیون به من می‌گفت اگر تمایل داشته باشید می‌توانیم شما را به afc معرفی کنیم که من در جوابش گفتم اگر ناراحت نمی‌شوید من عضو رسمی فیفا هستم و به عنوان یک ایرانی به اینکه عضو کمیته فنی فیفا هستم، افتخار می‌کنم.

نظرات بینندگان