arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

شهادت یك كودك در عزاداری امام هادی/ عكس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حمله دیشب مأموران امنیتی بحرین به مراسم عزاداری امام هادی علیه السلام كه با گاز اشك آور و نارنجك های صوتی انجام گرفت ، یك دختر معصوم بحرینی بر اثر استنشاق گاز اشك آور به شهادت رسید.

به گزارش آینده به نقل از ابنا ـ در حالی كه رژیم آل خلیفه از زمان آغاز انقلاب برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت(ع) را عملاً ممنوع كرده است، مردم مظلوم و شجاع بحرین دیشب در مراسمی مذهبی، سی و پنجمین قربانی خود را تقدیم اسلام و آزادی و كرامت بحرین كردند.

در حمله دیشب ماموران امنیتی بحرین به مراسم عزاداری امام هادی ـ علیه السلام ـ در منطقه "ستره" كه با گاز اشك آور و نارنجك های صوتی انجام گرفت، «فاطمه علی خلیل» دختر 9 ساله بحرینی بر اثر استنشاق گاز اشك آور به شهادت رسید.

به این ترتیب نام این كودك بی گناه بحرینی به عنوان سی و پنجمین شهید (و چهارمین شهید زن) در تاریخ انقلاب 14 فوریه مردم بحرین علیه ظلم آل خلیفه به ثبت رسید.

در همین حال یك عضو جنبش وفاق بحرین با محكوم كردن این جنایت گفت: این شرایط اوضاع را بدتر می‌كند.

«الهادی» گفت: برگزاری مراسم عزاداری امامان مظلوم شیعه در بحرین امری عادی است و ما چندین قرن است كه آن را انجام می دهیم. مقامات هم ادعا كرده اند كه به مراسم‌ مذهبی حمله نمی‌كنند ولی آنها این كار را انجام دادند.

این درحالی است كه یك مقام دولتی هرگونه درگیری گسترده در اطراف منامه را تكذیب كرد.وی به خبرگزاری رویترز گفت: واقعا هیچ گونه درگیری وجود نداشت.

در حالی كه در 3 روز گذشته 3 نفر به شهادت رسیده اند، این مقام دولتی مدعی شد كه اوضاع باثبات است و به حالت عادی بازگشته است!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
2
8
لعنت خدا بر دشمنان شیعیان که با نام خدا چه جنایاتی که مرتکب نشده اند
نظرات بینندگان