arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۳۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

دستگیری منوچهر غروی و جمعی از مدیران اسبق ایران خودرو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یك مقام آگاه از دستگیری منوچهر غروی و جمعی از مدیران اسبق ایران خودرو از روز دوشنبه هفته گذشته خبر داد.

این مقام آگاه در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: منوچهر غروی مدیرعامل اسبق ایران خودرو و جمعی از همدستانش به اتهام جعل و خیانت در امانت از روز دوشنبه هفته گذشته دستگیر شده‌اند و هم اكنون در بازداشت به سر می‌برند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
4
6
هر دم ازین باغ بری می رسد
حقیقتا"بایستی فانوسی گرفت و در این شب تار دنبال آدمی گشت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
3
موضوع دقیق مربوط به کلاهبرداری کلان در طی 4 سال گذشته، ثبت نام برای فیات و اخذ بیش از 20 میلیارد تومان پول مردم و عدم تحویل فیات و اجتناب از عودت پول مردم، اخذ امضاء از سهامداران برای عودت پول سهام و در عوض فروش کارخانه در ساوه به مبلغ بیش از 250 میلیارد تومان، و البته خوردن همه این مبالغ بطور یکجا.
پاسخ ها
ناشناس
| MALAYSIA |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
شما همه جا رفتین نظرتونو نوشتین.. دلیل خاصی داره فکر میکنم.. اما اگه دلیلی نداره بهتره که اول اطلاعات داشته باشید بعد صحبت کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
1
5
بخشيد شما در همون شركت كار ميكنيد كه ميگين 250 ميليارد فروختن؟ كلا حرف زدن راحته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
اتفاقاً قاضی پرونده هم در آن شرکت کار نمی کند. خریداران مالباخته فیات هم آنجا کار نمی کردند. ولی سهامداران مالباخته متاسفانه بعضی در آن شرکت کار میکردند. آنها کسانی بودند که زمانی حاضر بودند جان و مالشان را برای غروی بدهند. به هر حال بعضی کلاهها برای بعضی سرها خیلی گشاد است. آقای غروی فکر کرد می تواند خیامی دوم باشد ولی فهمید که قبل از غرق شدن بهتر است اول سر همه را زیر آب کند بعد خودش!!
ناشناس
| MALAYSIA |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
با موضوع منطقی برخورد کنید. دلیل عدم تحویل فیات به مردم فقط عدم حمایت وزارت صنایع از یک خوردوسازه.. کارخانه ی فیات یکی از پیشرفته ترین کارخانه های خودرو سازی در ایرانه و به همین دلیل هزینه های مربوط به تولید خودرو بیش از ایران خودرو یا سایپاست. نگاه سطحی به موضوع همه چیز رو پیچیده می کنه
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
3
1
ایرانی عزیز قبل از هر حرفی لطفا اول اطلاعات داشته باشید. قضیه هیچ ارتباطی با فیات نداره و یک موضوع شخصی بین سهام داراست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
اگر احیاناً آقای غروی را دوست دارید بهتر است یک جستجویی در پرونده های شکایات خریداران فیات بکنید. درست است که فعلاً طبق معمول مردم زورشان نرسیده برای همین هم سهامداران که اتفاقاً با نفوذ هم هستند(!!) کار را به نفع خودشان کنترل می کنند.
از قضا اطلاعات دقیق قطعاًخیلی بیشتر است! ولی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
بله فعلاً پرونده با شکایت سهامداران شروع شده. شما هم اطلاعات خودرا شاید بتوانید بیشتر کنید، ولی با کمی صبر!!
ناشناس
| MALAYSIA |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
من به کسی علاقه ندارم اما بد نیست که جویا شوید که دلیل مشکلات اقتصادی کارخانه چیست و دلیل تحویل ندادن خودروها چیست.. موضوع به اون سادگی که شما ازش صحبت می کنید نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
دلیل عدم دانش کافی در صنعت خصوصی کشور، مسائل بین المللی و تحریمها، لقمه بزرگ خصوصی برداشتن با شیوه مدیریت حمایتی دولتی و عادت کردن به کار با پول مردم، و... سوء مدیریت نهادینه شده در کشور است.
مدیرانی که در صنعت دولتی کشور ادعای خدایی دارند و عادت کرده اند از حمایتهای رسمی غیر رسمی و امدادهای غیبی برای ادامه حیات صنایع بزرگ و پر هزینه خودرو سازی کمک بگیرند، جایی برای توجیه ندارند.
ضمناً اینجانب در جریان روند خرید و نصب خط تولید دست دوم فیات از برزیل و قدیمی بودن مدل تحویلی و... از نزدیک بوده ام. هیچکس برای رضای خدا مردم را سرکار نمی گذارد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
مطمئن باشید اگر به این موضوع علاقه دارم و جواب می دهم از بی اطلاعی نیست. هیئت مدیره تاپکو از 2 سال قبل امکان واگذاری این دیگ حلیم را به خودروسازان دیگر داشته است. نه به این دلیل که راه خوبی است بلکه حق و حقوق مردم تنها چیزیست که قابل بخشش نیست و اتفاقاً این آقایان خیلی مقید به حساب و کتاب و حق الناس هستند و در این موقعیت دهان توجیه بسته است و باید بار کج را به زمین بگذاری.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
دوستان من سهام دارم کارخانه 700 میلیارد فروش رفته و جریان به فیات مرتبط نیست بلکه کلاه برداری از سهامداراست
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
6
ای از خدا بی خبران که با 100 هزار تومان تاسیس شرکتها کردید و حالا بر سر مال مردم با هم اختلاف دارید ومدعی بی ارتباتی ان به وجوه دریافتی از مردم بابت فیات میباشید خجالت نکشید دروغ که درد بی درمان نیست شما از روز اول سرمایه دار بودید مردم 85 میلیارد تومان وام از بانک ملت گرفتند و باز پرداخت نکردند نه شما و شما بالغ بر 20 میلیارد تومان به مردم از سال 87 پول دادید و منتظر خودرو هستید چرا هر کدام 1 شرکت تاسیس کردید نه همگی 1 شرکت وجوه فروش خودروی فیات همه به حساب شرکت خودرو سازی بنیان توسعه صنعت پارس بشماره 209373 واریز شد که (منوچهر غروی با مدیریت شرکت بنیان توسعه صنعت پارس بشماره 201186 ) عهده دار این وجوه و تحویل خودروها ولی اسامی مدیرانی با نامهای صادق بایرامی ممقانی.سید احمد ناصردین (بهزادخرقانیان . فرید اذر افروز. علی اکبر طاهری . علی اصغر کاضمی . یوسف منصور کیائی شرکت بنیان توسعه صنعت قطعات و لوازم یدکی بشماره 209718) و مجددا بهزاد خرقانیان .حسن رجبعلی بناء . علی حمیدنیا . حسن عدل خواه شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو بشماره 1699 و ملی 10861341905 واقع در سلفچگان و کلا انچه وجود واقعی داشت و به فروش رفت ). سعید خادمی .غلامعلی صفایی .(محمد باقر سرشکیشرکت مدیریت طرحهای صنعتی و ساختمانی پارس بشماره 209367 ) .شمس الدین مومنی .حسن سانقه .فریبرز باطبی .(داود ابراهیمی ممقانی . محمد بهروز رضوانی شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو تجاری بشماره 237352 ) .امیر هوشنگ شیخ زین الدین . غلام حسین ابراهیم . محمد حبیبی . سید احمد ناصرالدین .(محسن طالبیان شرکت لیزینگ بنیان صنعت پارس بشماه 209369 ) . (رضا نقی پورفر شرکت مدیران مجرب84 بشماره 17534) . عبدالناصر پور مهران . بهزاد ابوالعلائی .( حسن حیدری فرپارکهای صنعتی پارس بشماره 223858. )حبیب مقدس مفیدی . داوود ابراهیم ممقانی و علی قوچکانلو شركت خانه‌سازي آريا سهامي‌خاص ثبت‌شده‌بشماره23650 و شناسه ملي: 10100691160همه و همه دست در دست هم با همکاری موسسه حسابرسی هادیان بعنوان بازرس و اقای حمید کیهانی بازرس علی البدل در تمامی شرکتها دارای سمت بوده و ذینفع میباشند و این سند مکتوب از مالی که امروز بر سر ان جنگ دارید ۱۳۸۶/۶/۱۴
آگهي تغييرات در شرکت بنيان توسعه صنعت خودرو سهامي‌خاص ثبت شده بشماره 1699 شماره1699/ش/86
بموجب صورت‌جلسه هيئت‌مديره مورخ 26/12/85 شركت كه در تاريخ 13/6/86 به اين اداره واصل گرديده آقايان حسن رجبعلي بناء و عليرضا رجبعلي‌بناء و خانمها نرگس رجبعلي‌بناء و شكوه رجبعلي‌بناء و كبري نجف كه جمعاً داراي 1080 سهم بانام 000/000/20 ريالي در شركت ميباشند كليه سهام خود را به شركت خودرو سازي بنيان توسعه صنعت پارس سهامي‌خاص ثبت شده بشماره 209373 واگذار و از عضويت در شركت خارج شد.
سرپرست ثبت اسناد ساوه ش17449 ۱۳۸۶/۵/۱۵
آگهي تصميمات در شرکت بنيان توسعه صنعت خودرو سهامي‌خاص ثبت شده بشماره 1699 شماره1699/ش/86 بموجب صورت‌جلسات مجمع عمومي عادي ساليانه و هيئت‌مديره مورخ 20/4/86 شركت تصميمات ذيل در آن حاصل گرديده است.
1ـ حسن عدل‌خواه بسمت رئيس هيئت‌مديره، عبدالناصر پورمهران بسمت نايب‌رئيس، غلامعلي صفايي بسمت مديرعامل و عضو هيئت‌مديره، محمد بهروز رضواني بسمت عضو هيئت‌مديره، محمدعلي باقري‌سرشكي بسمت عضو هيئت‌مديره براي مدت دو سال انتخاب شدند كليه اوراق و اسناد تعهدآور شركت با امضاء دو نفر از اعضاء هيئت‌مديره همراه با مهر شركت و اوراق و مكاتبات عادي با امضاء مديرعامل همراه با مهر شركت معتبر خواهد بود.
2ـ ترازنامه و صورت‌ سود و زيان سال مالي منتهي به 29/12/1385 مورد تصويب قرار گرفت.
3ـ موسسه حسابرسي هادي حساب تهران بعنوان بازرس اصلي، حميدرضا كيهاني بعنوان بازرس علي‌البدل براي مدت يكسال انتخاب شدند.
3ـ روزنامه كثيرالانتشار اطلاعات جهت نشر آگهي‌هاي شركت انتخاب شد.
سرپرست ثبت اسناد ساوه ش14607
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
3
باسلام من یکی ازمشتریان شرکت ........هستم که مدت سه سال ونیمه پانزده میلیون تومان پول زبان بسته رادست این زبانبازان داده ام از کسانی که پیغام مرامیبینند خواهش میکنم جهت هماهنگی
نظرات بینندگان