arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
مدیر عامل بانک رفاه:

هیچ حقوقی در مدت مسئولیتم از بانک رفاه دریافت نکرده ام

علی صدقی، مدیرعامل بانک رفاه انتشار اخبار نادرست مبنی بر خروجش از کشور را بی اخلاقی رسانه ای توصیف کرد و گفت: من در دفتر کارم مشغول به کار هستم و این اخبار کذب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هیچ حقوقی در مدت مسئولیتم از بانک رفاه دریافت نکرده امعلی صدقی، مدیرعامل بانک رفاه انتشار اخبار نادرست مبنی بر خروجش از کشور را بی اخلاقی رسانه ای توصیف کرد و گفت: من در دفتر کارم مشغول به کار هستم و این اخبار کذب است.

علی صدقی روز شنبه ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد که در مدت یک سال فعالیت خود در بانک رفاه هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده است و تصاویری که به عنوان فیش حقوقی یک ماهه وی در هفته های اخیر منتشر شده کاملاً کذب بوده است و مربوط به جمع گردش بستانکار یک صورت حساب بوده است، گفت: هیچ حقوقی در مدت مسئولیتم از بانک رفاه دریافت نکرده ام.

وی همچنین تاکید کرد که بانک رفاه یک بانک خصوصی است و مشمول قوانین مربوط به موسسه های خصوصی است که حقوق مدیرعامل توسط مجمع بانک تعیین می گردد و هیچ گونه حقوقی از بودجه عمومی دولت دریافت نکرده است و این مطالب منتشر شده را فضاسازی رسانه ای کسانی دانست که با دولت مخالفت و در این مسیر دروغ پراکنی می کنند.
نظرات بینندگان