arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۵

آخرین آمار از "شهر موش‌ها" در پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: منکر وجود موش در پایتخت نیستیم اما بر اساس آمارهای علمی می توان اعلام کرد که جمعیت موش ها در تهران کاهش یافته است.

به گزارش میزان رضا قدیمی گفت: به گواهی آمار علمی و مشاهده شهروندان، معضل ازدیاد موش در تهران تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی افزود: متاسفانه همچنان در بخش هایی از پایتخت کلونی های موش دیده می شود و نمی توان ادعا کرد که در جوی های پایتخت موشی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خواستار اطلاع رسانی سرشاخه های موش ها از سوی شهروندان به سامانه 137 شد و اظهارکرد: سامانه 137 پیام های شهروندان در رابطه با وجود موش در محلات را ثبت و بلافاصله اقدامات جهت از میان بردن موش ها انجام می شود.

قدیمی ادامه داد: علاوه بر اقدامات روزانه ای که نیروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران برای از بین بردن موش ها انجام می دهند، روزانه پیام های دریافتی از طریق سامانه 137 نیز بررسی و نیروها به مکان های اعلامی توسط شهروندان اعزام می شوند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر نیروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری برای کاهش جمعیت موش های تهران خاطرنشان کرد: نیروها برای طعمه گذاری از ساعت 23 تا 5 صبح در مکان های تعیین شده حضور پیدا می کنند و فعالیت آنها در این ساعت ها به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران زمان در نظر گرفته برای کاهش جمعیت موش در یک منطقه پس از طعمه گذاری را 20 تا 25 روز اعلام کرد و گفت: بعد از گذشت 20 تا 25 روز از طعمه گذاری، جمعیت موش ها به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا می کند.

نظرات بینندگان