arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۵

انتقاد از تاخیر ارسال ریزهزینه های شهر آفتاب به شورا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیته میراث شورای شهر تهران گفت: بعد از گذشت ۴ ماه هنوز ریز هزینه های نمایشگاه شهر آفتاب به شورا ارائه نشده است.

به گزارش مهر، احمد حکیمی پور در جلسه علنی روز سه شنبه از هیئت رئیسه شورا و شهرداری سه درخواست کرد.

وی در ابتدا با یادآوری تذکر خود در خصوص ریزهزینه های شهر آفتاب گفت: ۴ ماه از درخواست ابتدایی من گذشته است و هنوز ریز هزینه ها به شورا ارائه نشده در حالی که در زمانی درخواست اولیه اعلام شد ریز هزینه ها آماده است و سریعاً به شورا ارائه می شود. این عددها برای بررسی تفریغ بودجه، از نیازهای شورای شهر است. ما زمان زیادی برای این بررسی ها نداریم و باید سریع تر این اطلاعات در اختیار ما قرار گیرد.

حکیمی پور با اشاره به تذکر خود به هیئت رئیسه شورا در خصوص مشخص شدن بدهی های شهرداری تهران، گفت: من این تذکر را به هیئت رئیسه داده بودم نه شهرداری و درخواست کرده بودم ریاست شورا زمانی ویژه مخصوص این کار را اختصاص دهند و با حضور مدیران شهرداری این رقم را نهایی و تعیین تکلیف کنیم زیرا شورا نیز در این زمینه مسئولیت دارد.

به گفته وی، این تذکر به صورت کتبی نیز به هیئت رئیسه ارائه شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی در ادامه به فضاسازی هایی که در جامعه در خصوص اعداد دریافتی مسئولان ایجاد شده اشاره کرد و گفت: بهتر است اعضای شورا و مدیران شهرداری دست پیش گرفته و برای آنکه شبهه ای در افکار عمومی ایجاد نشود، فیش های حقوقی خودشان را شفاف سازی کنند.

نظرات بینندگان