arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

یحیی زاده: 90 دیشب دو مشکل داشت/ احمدی نژاد هر روز نظری دارد ،اما امروز می گوید سعیدلو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید جلال یحیی زاده می گوید همه چیز در برنامه 90 خوب بود غیر از دو نکته.

به گزارش انتخاب؛ نماینده مردم تفت و میبد در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره برنامه تحلیل انتقال تیم ها به شهرستان ها در برنامه 90 گفت:« در مجموع بحث خیلی خوبی را شاهد بودیم اما در مجموع من از دو نکته این برنامه انتقاد دارم. اول اینکه عادل فردوسی پور عزیز بارها تاکید کرد ببخشید که ما فوتبال را به سیاست گره زدیم. این خود دوستان 90 بودند که آمدند تا با نمایندگان صحبت کنند و فکر می کنم اگر او فقط یکبار این جمله را می گفت خوب بود اما تکرارش کمی زیاد از حد شد. موضوع دوم گلایه از همکاران خودم است که متاسفانه تعدادی از آنها با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی کار مجلس بیشتر به دنبال طرح نام خود بودند و سعی داشتند از همین یک دقیقه ای که در اختیارشان قرار گرفته ، استفاده کنند و به فکر انتخابات باشند. فکر می کنم مردم این نکات را می فهمند و می بینند خیلی از مباحث طرح شده ، یکسان هستند و با همه احترامی که برای دوستانم قائلم ، فکر می کنم این اتفاق کمی نخ نما شده بود.»

او ادامه می دهد:« من از ابتدا هم مخالف این انتقال ها بودم و نظرم دیشب همانی بود که فردوسی پور و یوسف نژاد مطرح کردند . البته از حق نگذریم که لطفی هم تمام قد از اعتقادش دفاع کرد و شاید هیچ کس بهتر از او نمی توانست دفاع کند. البته مشکل این بود که استدلالهایش جواب داشتند و قابل دفاع نبودند. به هر حال فکر می کنم بحث خوبی را در برنامه 90 دیدیم و برای ایجاد این فضا باید تشکر کنیم. البته من متاسفم که هنوز هم بعضی از دوستان ما با اینکه شکست این کار را دیدند ،در پی انتقال تیم ها هستند و در ورزش هم این روزها هیچ آدمی متولی نیست تا بتواند پاسخگو باشد.»

یحیی زاده راهکار برون رفت از این مشکل را این طور بیان می کند:« معرفی وزیر ورزش. ببخشید که این واژه را به کار می برم اما وقتی وزیر باشد و چنین اتفاقاتی بیفتد ، مجلس می تواند گوشش را بپیچاند. اما الان که ورزش در بدترین شرایط قرار دارد و هیچ آدمی متولی اش نیست. آنهایی هم که می گویند ما در محل کارمان هستیم ، اختیاری ندارند و حق ندارند . نمی خواهم به کسی توهین کنم یا اسمی ببرم اما این موضوع ، الان قانون است و ما چیزی به اسم سازمان تربیت بدنی یا سازمان ملی جوانان نداریم که کسی متولی اش باشد.»

او درپایان درباره آخرین گمانه زنی ها درباره سرپرست وزارتخانه گفت:« قبل از تعطیلات که روی معرفی سعیدلو به جمع بندی رسیده بودند . منتهی آقای احمدی نژاد ثابت کرده که هر روز یک نظری دارد و انگار فعلا نظرشان روی معرفی سعیدلو است. البته اگر هم ایشان معرفی شود ، این تنها نیمی از راه است و مجلس باید در این باره تصمیم گیری کند.»

نظرات بینندگان